Media społecznościowe coraz częściej są wykorzystywane do sprawnej komunikacji z klientami i marketingu. Jednym z najpopularniejszych wśród nich jest Twitter, który umożliwia przesyłanie krótkich wiadomości tekstowych, mających nie więcej niż 280 znaków. Co jednak zrobić, by zainteresować Twoich odbiorców dłuższymi treściami? Pomoże Ci w tym nowa funkcja Twittera o nazwie tweetstorm. Zobacz jak skutecznie jej używać.
Tweetstorm jest odpowiedzią na potrzeby użytkowników, którzy uskarżali się na trudności z umieszczaniem dłuższych treści na Twitterze. Choć większość z nich jest przyzwyczajonych do bardzo zwięzłych wiadomości, to niekiedy zachodzi konieczność podzielenia się dłuższą informacją z obserwującymi i odwiedzającymi nasz profil. Samodzielne dzielenie wiadomości na krótsze, np. poprzez własnoręczne dopisywanie na końcu każdej z nich numerów (np. 1/5, 2/5, etc.) jest na dłuższą metę męczące i nietrudno tu o pomyłkę.
By ułatwić przekazywanie dłuższych treści, bez rozpraszania się i samodzielnego mozolnego dodawania kolejnych wiadomości, tweetstorm pozwala na zapomnienie o limitach platformy. Po prostu zaczynasz tworzyć treść, a na końcu sam portal podzieli wiadomość na mniejsze części.
Twitter to specyficzny portal społecznościowy. Jest bardzo dynamiczny, co przyciąga wielu użytkowników, ale z drugiej strony powoduje, że są oni zalewani mnóstwem informacji. Dlatego skuteczne przykucie ich uwagi nie jest łatwym zadaniem – szczególnie, jeśli decydujesz się na przekazywanie dłuższych informacji poprzez to medium.
Niezależnie od tego, czy korzystasz z tweetstorma, czy nie – musisz sprawić, by pierwsza wiadomość pojawiająca się na wallu obserwujących Cię osób, skutecznie zachęciła ich do wejścia w wątek i zapoznania się z resztą informacji. Odpowiednio przygotowana wiadomość – zachęcająca Twoich obserwatorów do dzielenia się umieszczonymi treściami – znacznie zwiększy zasięgi Twojej wiadomości i pozwoli Ci dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów. Jak to osiągnąć?
Twitter jest jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych na świecie. Jego wykorzystanie znacznie ułatwia dotarcie do szerszej publiki, ponieważ w odróżnieniu od np. platform blogowych, serwis aktywnie zabiega o to, by Twoje treści dotarły do jak najszerszej liczby osób. Wykorzystując nowe funkcje, jak np. automatyczne dzielenie tweetów, sprawisz, że nawet dłuższe wiadomości zdobędą popularność, pomagając Ci w skuteczniejszych kampaniach marketingowych.
Zastanawiasz się kogo dotyczy przekazywanie wpłat na ZFŚS do 31 maja? W dzisiejszym artykule odpowiemy…
Zasada stanowi, że udziały w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością podlegają dziedziczeniu jak każdy inny składnik…
Wyobraź sobie świat, w którym Twoja firma może tworzyć wciągające, spersonalizowane wideo na każdą okazję,…
Nawet najdoskonalszy produkt czy usługa nie osiągną sukcesu na rynku bez odpowiedniej strategii komunikacji. Jeśli…
Jednym z rozwiązań przyjętych przez Polski Ład jest świadczenie rodzinne, z którego mogą skorzystać rodzice…
Rozpoczynasz ponownie działalność i zastanawiasz się czy masz prawo do niższego ZUSu? W dzisiejszym artykule…