Przedsiębiorcy wykorzystujący internet do promowania swojej marki z pewnością się ucieszą. Google udostępniło bowiem narzędzie, które znacznie ułatwi im zarządzanie informacjami o firmie oraz dotarcie do nowych klientów. Oto Google Moja Firma.
Przedsiębiorcy wykorzystujący internet do promowania swojej marki z pewnością się ucieszą. Google udostępniło bowiem narzędzie, które znacznie ułatwi im zarządzanie informacjami o firmie oraz dotarcie do nowych klientów. Oto Google Moja Firma.
Google Moja Firma to bezpłatne narzędzie, które skupia w sobie wszelkie przydatne dla firm funkcje – od zarządzania informacjami po statystyki. Za sprawą aplikacji w prosty sposób można aktualizować dane wyświetlane w wyszukiwarce, Mapach Google i w Google Plus, a dzięki temu dotrzeć do klientów, którzy szukają tam informacji na temat usług i firmy. Narzędziem można zarządzać z komputera, telefonu lub tabletu.
Źródło: google.pl/business
Narzędziem Google Moja Firma powinni zainteresować się przede wszystkim ci, którym zależy na bezpłatnym promowaniu się w internecie. Dzięki Google Moja Firma w prosty sposób można zamieścić w internecie informacje takie jak godziny otwarcia, dane kontaktowe, informacje o firmie czy wskazówki dojazdu do firmy. Google wyświetli je zarówno w wyszukiwarce, jak i na Mapach Google i w Google+.
Narzędzie ułatwi też budowanie wizerunku firmy w internecie i kontakt z klientami. Do podstawowych funkcji Google Moja Firma zaliczyć można między innymi:
dodawanie zdjęć prezentujących firmę,
publikowanie wirtualnego spaceru po niej,
śledzenie oraz odpowiadanie na komentarze i opinie zamieszczone w usługach Google,
dzielenie się aktualnościami,
publikowanie wpisów i wydarzeń na Google+.
Bardzo przydatną funkcją są statystyki, dzięki którym można łatwo monitorować popularność marki, sprawdzić w jaki sposób użytkownicy odwiedzający jej profil znaleźli ją w internecie, a także w jaki sposób wchodzą z nią w interakcję. Co więcej, usługę Google Moja Firma można w prosty sposób zintegrować z Google Analytics.
Przedsiębiorcy prowadzący profil swojej firmy na Google+ mogą zapoznać się z nowym narzędziem pod adresem google.pl/mojafirma. Natomiast dla tych, którzy nie mają jeszcze profilu swojej firmy na Google+ przygotowano specjalny samouczek i przewodnik, oba dostępne pod adresem google.com/mybusiness.
Aplikacja Google Moja Firma jest już gotowa do pobrania na Google Play.
Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.
Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.
W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.
Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga.
O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
Wprowadzenie wspólnika do spółki z o.o. może wynikać z różnych okoliczności, od konieczności zbycia udziałów przez dotychczasowego wspólnika po chęć pozyskania dodatkowego kapitału. Niezależnie od przyczyny dodanie nowego wspólnika do spółki wymaga dopełnienia kilku formalności.
Rynek usług fryzjerskich jest od lat ustabilizowany, a zapotrzebowanie na wykwalifikowanych fryzjerów jest stałe. Fryzjer znajdzie zatrudnienie w salonach fryzjerskich czy też fryzjersko – kosmetycznych, również w takich miejscach jak teatry, telewizja, studia fotograficzne, branża mody, czy też może otworzyć własną działalność gospodarczą. Sprawdź, jak założyć jednoosobową działalność gospodarczą – salon fryzjerski.
W e-commerce nie ma czasu na nudę. Klienci kupują coraz więcej, sprzedawcy szukają skuteczniejszych sposobów na marketing, a innowacyjne metody płatności zyskują na popularności. Sprawdzamy, co wydarzyło się w branży i jakie lekcje można z tego wyciągnąć.
Klauzula informacyjna –
kontakt
telefoniczny marketing
Jeżeli wyrazisz zgodę, zadzwonimy do Ciebie, aby przybliżyć Ci naszą
ofertę. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, wysyłając
wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl. Administratorem Twoich
danych
osobowych będzie IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul.
Grabiszyńskiej 241G, 53-234 Wrocław. Więcej o tym, jak chronimy
Twoje
dane dowiesz się na stronie: https://www.ifirma.pl/rodo