Często wykorzystywaną przez analityków metodą badania potencjału inwestycyjnego spółek jest analiza fundamentalna. Wbrew pozorom, nie jest to skomplikowane narzędzie, które…
Tworząc swoją ofertę biznesową, kluczową kwestią jest określenie sposobu na zachęcenie do jej zakupu. Jednak jak tego dokonać, skoro obecnie…
Jednym z pojęć teoretycznych funkcjonujących w ekonomii jest model konkurencji doskonałej. Pozwala on zobrazować idealne warunki rynkowe w danym sektorze…
Zauważasz, że ostatnimi czasy osiągasz mniejsze zyski, Twoja baza klientów się nie powiększa, a pracownicy składają wypowiedzenia? Może dostrzegasz inne…
Szybki postęp technologiczny, zmiany w gospodarce i na świecie stawiają przedsiębiorstwami kolejne wyzwania – jak usprawnić pracę, pozyskać więcej klientów,…
Istnieje wiele możliwości podnoszenia wartości przedsiębiorstwa i osiągania przewagi konkurencyjnej. Przedsiębiorcy chcąc zwiększyć swoje szanse na sukces, postanawiają zaangażować się…
Czy jako przedsiębiorca zastanawiałeś się kiedykolwiek, ile tak naprawdę warte jest Twoje przedsiębiorstwo? Okazuje się, że taka wiedza może być…
Szukasz nowego sposobu na rozwój firmy, zwiększenie zysków czy wejście na nowy rynek? Jednym z możliwych rozwiązań jest dokonanie fuzji…
Dotychczasowe modele zarządzania zaczynają stawać się przestarzałe i nie spełniają już tak dobrze swoich roli, jak kiedyś. Zważając na dynamikę…
Wbrew pozorom, zatrudnienie nowego, dopasowanego kandydata do kultury organizacyjnej firmy czasami bywa problematyczne i czasochłonne. Przez długi czas mieliśmy do…