Threads czy Twitter (X)? Przyglądamy się profilom działalności platform oraz omawiamy plusy i minusy każdej z nich.
2021 to rok wyjątkowy pod wieloma względami. Niekorzystna sytuacja pandemiczna przeorientowała wiele sposobów prowadzania biznesów. Firmy zostały zmuszone do szukania…
Influencer marketing cieszy się nieustannie rosnącym zainteresowaniem reklamodawców. Pozwala on bowiem na pozyskanie uwagi odbiorców treści, zdobycie ich zaufania i…
Czym jest propozycja wartości w biznesie? Jak przekonać klienta, żeby skorzystał z Twojej oferty i osiągnąć przewagę nad konkurencją?
Czym jest przewaga konkurencyjna i co stanowi o przewadze Twojej firmy/marki nad konkurencją? Sprawdź, w jaki sposób budować przewagę na…
Czym jest persona marketingowa? Jakie pytania należy zadać, żeby określić swojego archetypowego klienta i przede wszystkim – dlaczego warto to…
LinkedIn, platforma społecznościowa, z której korzysta ponad 660 milionów użytkowników dziennie, może być doskonałym miejscem na zwiększanie świadomości Twojej marki,…
Ponad 60 proc. małych firm inwestuje w reklamę internetową, ale wiele z nich przyznaje, że ich wiedza na temat narzędzi…
Nie tylko wielkie korporacje mogą promować swoje usługi w Internecie i zdobywać w ten sposób klientów. Może to robić każdy…
Ludzie chętnie rozmawiają o produktach i coraz częściej robią to w Internecie. Jeszcze chętniej sprawdzają w Sieci opinie na ich…