Wpisy oznaczone jako: e-commerce

jak zaplanować customer journey Customer journey w e-commerce – jak zoptymalizować ścieżkę zakupową klienta?
Różnorodne odczucia oraz wrażenia towarzyszące konsumentom na poszczególnych etapach procesu zakupowego współcześnie stają się ważnym wyznacznikiem sukcesu dla samych marek. Omawiamy, dlaczego warto więc skupić się na optymalizowaniu customer journey również w e-commerce.
|
E-kastomizacja produktów
Rosnąca konkurencyjność na rynku sprawia, że przedsiębiorcom coraz trudniej jest trwale się na nim wyróżnić, również w kontekście branży e-commerce. Współcześni konsumenci potrafią dokładnie określić swoje potrzeby, a co za tym idzie, najchętniej wybierają oni produkty najlepiej odzwierciedlające ich oczekiwania.
|
p2p e-commerce Peer-to-peer (P2P) e-commerce – definicja oraz przykłady wykorzystania
Współcześnie wirtualny handel staje się integralną częścią codziennego życia, zwiększając ogólną rolę branży e-commerce.
|
q-commerce na czym polega Q-Commerce – na czym polega alternatywa dla tradycyjnego handlu
Jednym z najnowszych trendów w branży handlu internetowego jest tzw. Q-Commerce, którego wartość do 2025 roku wyceniana jest na 72 miliardy dolarów. Na czym ma polegać fenomen tego rozwiązania i w jaki sposób możesz już teraz zacząć wdrażać jego założenia w swojej firmie? Sprawdźmy!
|
sprzedaż wielokanałowa w 2025 Omnichannel, czyli sprzedaż wielokanałowa – na czym polega?
Preferencje dotyczące zakupu produktów i usług uległy znaczącej zmianie na przestrzeni lat. Duży wpływ na tę sytuację miała m.in. pandemia koronawirusa, drastycznie przyspieszając rozwój branży e-commerce.
|
metody prognozowania sprzedaży w e-commerce Jakie są metody prognozowania sprzedaży w e-commerce?
Branża e-commerce rośnie w dynamicznym tempie. Wiele firm dostrzegając jej potencjał, decyduje się na rozwój w tym kierunku i sprzedaż poprzez ten kanał dystrybucji.
|
m-commerce co to Co to m-commerce? Poznaj różnice między m-commerce a e-commerce
Coraz więcej codziennych czynności możemy wykonać z wykorzystaniem telefonu i Internetu. Przez szybki rozwój technologii i jej ingerencję w życie konsumentów, zmieniają się ich zachowania zakupowe.
|
analiza przyczynowo- skutkowa Diagram Ishikawy – analiza przyczynowo-skutkowa problemów
Zauważasz, że ostatnimi czasy osiągasz mniejsze zyski, Twoja baza klientów się nie powiększa, a pracownicy składają wypowiedzenia? Może dostrzegasz inne trudności w swojej firmie? Nie zawsze przyczyny złej sytuacji firmy są oczywiste i właśnie dlatego powstał diagram Ishikawy, który ułatwia ich identyfikację. W tym artykule wyjaśniamy, jak wykonać analizę przyczynowo-skutkową problemów przedsiębiorstwa!
|
sprzedaż międzynarodowa produktów cyfrowych Co muszę wiedzieć o sprzedaży produktów cyfrowych na skalę międzynarodową?
Sprzedaż produktów cyfrowych na skalę międzynarodową może przynieść przedsiębiorcy wiele korzyści. Przede wszystkim sprzedawca dociera do większej ilości potencjalnych klientów, dzięki czemu jego biznes rośnie. Mimo to nie wszyscy sprzedawcy decydują się na taki krok, przede wszystkim dlatego, że nie wiedzą od czego zacząć. Zebraliśmy więc najważniejsze informacje, które musisz rozważyć, zanim zaczniesz sprzedawać swoje produkty cyfrowe za granicę.
|
Strategiczna karta wyników Strategiczna karta wyników oraz jej zastosowanie w e-commerce
E-commerce można uznać za jedną z najprężniej rozwijających się branż na rynku.
|

Mobilnie czy
stacjonarnie?

Korzystaj jak chcesz!

Zleć księgowość

Pobierz darmową aplikację mobilną

aplikacja mobilna ifirma

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003