Wpisy oznaczone jako: e-commerce

opinie o sprzedającym na allegro Opinie na allegro – czy można je edytować i usuwać bez konsekwencji?
Obok zrealizowanych transakcji najważniejszą rzeczą na najpopularniejszym polskim marketplace są opinie o sprzedającym na Allegro. Pozytywne mogą pomóc w pozycjonowaniu i zwiększać zaufanie kupujących, negatywne – utrudnić sukces na marketplace lub zupełnie go uniemożliwić.
|
sprzedaż B2B na Allegro Jak wygląda ochrona konsumenta w przypadku sprzedaży B2B na Allegro?
Użytkowników Allegro potocznie określa się mianem klientów, kupujących albo konsumentów. Do ostatniego sformułowania trzeba jednak podchodzić ostrożnie. Z punktu widzenia prawa nie każdy, kto kupuje, jest konsumentem, a co za tym idzie – nie wobec każdego mają zastosowanie obowiązki sprzedawcy nakładane przez UOKiK.
|
obowiązek wysyłki tego samego dnia na allegro Obowiązek wysyłki tego samego dnia na Allegro
Specyfika branży e-commerce wymaga nieustannego stawania do wyścigu z innymi sprzedawcami. Prędkość ma znaczenie w przypadku działania sklepu internetowego, uzupełniania asortymentu i wyprzedzania trendów. Allegro dodaje do tej listy jeszcze jeden punkt – wysyłkę zamówień. Nadając paczki tego samego dnia, można zyskać znacznie więcej niż zadowolonego z szybkiej obsługi klienta.
|
empikplace jak sprzedawać Jak sprzedawać na EmpikPlace? Kompleksowy poradnik krok po kroku
W 2017 roku popularny sklep Empik uruchomił nową usługę marketplace – EmpikPlace. Od tego czasu EmpikPlace odnosi sukces i aktualnie znajduje się w TOP4 platform sprzedażowych w Polsce. Co wyróżnia marketplace Empik?
|
cross-selling i up-selling w commerce Jak wykorzystać cross-selling i up-selling w e-commerce?
Technologia stanowi główny czynnik, który współcześnie odpowiada za tak prężny rozwój branży e-commerce. Równolegle kreowane są wciąż nowe rozwiązania usprawniające cały proces sprzedaży online, jak cross-selling oraz up-selling.
|
jak zaplanować customer journey Customer journey w e-commerce – jak zoptymalizować ścieżkę zakupową klienta?
Różnorodne odczucia oraz wrażenia towarzyszące konsumentom na poszczególnych etapach procesu zakupowego współcześnie stają się ważnym wyznacznikiem sukcesu dla samych marek. Omawiamy, dlaczego warto więc skupić się na optymalizowaniu customer journey również w e-commerce.
|
E-kastomizacja produktów
Rosnąca konkurencyjność na rynku sprawia, że przedsiębiorcom coraz trudniej jest trwale się na nim wyróżnić, również w kontekście branży e-commerce. Współcześni konsumenci potrafią dokładnie określić swoje potrzeby, a co za tym idzie, najchętniej wybierają oni produkty najlepiej odzwierciedlające ich oczekiwania.
|
q-commerce na czym polega Q-Commerce – na czym polega alternatywa dla tradycyjnego handlu
Jednym z najnowszych trendów w branży handlu internetowego jest tzw. Q-Commerce, którego wartość do 2025 roku wyceniana jest na 72 miliardy dolarów. Na czym ma polegać fenomen tego rozwiązania i w jaki sposób możesz już teraz zacząć wdrażać jego założenia w swojej firmie? Sprawdźmy!
|
sprzedaż wielokanałowa w 2025 Omnichannel, czyli sprzedaż wielokanałowa – na czym polega?
Preferencje dotyczące zakupu produktów i usług uległy znaczącej zmianie na przestrzeni lat. Duży wpływ na tę sytuację miała m.in. pandemia koronawirusa, drastycznie przyspieszając rozwój branży e-commerce.
|
metody prognozowania sprzedaży w e-commerce Jakie są metody prognozowania sprzedaży w e-commerce?
Branża e-commerce rośnie w dynamicznym tempie. Wiele firm dostrzegając jej potencjał, decyduje się na rozwój w tym kierunku i sprzedaż poprzez ten kanał dystrybucji.
|

Mobilnie czy
stacjonarnie?

Korzystaj jak chcesz!

Zleć księgowość

Pobierz darmową aplikację mobilną

aplikacja mobilna ifirma

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Obsługa zamówień e-commerce

Obsługuj zamówienia z IFIRMA z marketplace i sklepów internetowych takich jak Allegro, Shoper, PrestaShop itp. Obsługuj, pakuj i wysyłaj zamówienia w jednym wygodnym ekosystemie

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Fakturowanie i księgowość

W IFIRMA wraz z obsługą zamówień e-commerce możesz wygodnie wystawiać faktury do zamówień, generować paragony, a także zlecić nam obsługę księgową Twojego sklepu internetowego

Wygodne integracje
Ekosystem integracji

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
erli integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003