Wpisy oznaczone jako: ewidencje

od kwietnia kolejne zmiany w obowiązkowym split payment Zmiany w split payment od 1 kwietnia 2020 roku
Obowiązkowy mechanizm podzielonej płatności obowiązuje od 1 listopada 2019 roku. Jego wprowadzenie było bardzo istotną zmianą dla przedsiębiorców. 1 kwietnia 2020 wejdą w życie kolejne zmiany dotyczące mechanizmu podzielonej płatności, a nawet szersze zmiany dotyczące VAT. Sprawdź koniecznie, czy nowe przepisy dotyczą również Ciebie.
|
przejście na PKPiR Rezygnacja z karty podatkowej i przejście na PKPiR – jakie obowiązki?
Rozpoczynasz prowadzenie działalności gospodarczej i zdecydowałeś się na opłacanie podatków w formie karty podatkowej? W międzyczasie zmieniłeś zdanie i chcesz rozliczać swoje dochody na zasadach ogólnych. Sprawdź o czym musisz pamiętać.
|
call of stock Procedura “call off stock” na czym polega?
Przeprowadzasz transakcje wewnątrzwspólnotowe posiadasz magazyn konsygnacyjny? Sprawdź jakie zmiany cię czekają.
|
utrata prawa do karty podatkowej Utrata prawa do karty podatkowej
Karta podatkowa to wygodna, ale i wymagająca forma opodatkowania. Tracąc prawo do karty, warto od razu powiadomić urząd skarbowy – dzięki temu w nowej formie opodatkowania nie trzeba cofać się do początku roku. Podatnik zaniedbujący obowiązki, może być zobligowany do zaprowadzenia ewidencji nawet do kilkunastu miesięcy wstecz.
|
Ewidencje w kantorach i lombardach
Podatnicy prowadzący kantory i lombardy oprócz dokumentacji wymaganej przepisami ogólnymi są zobowiązani do prowadzenia dodatkowych ewidencji.
|

Mobilnie czy
stacjonarnie?

Korzystaj jak chcesz!

Zleć księgowość

Pobierz darmową aplikację mobilną

aplikacja mobilna ifirma

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003