reklama w social mediach

Co dzieje się w social mediach? Przegląd aktualności 2024

Przegląd aktualności ze świata social mediów dowodzi, że w tej branży dużo się dzieje. Może mieć to wpływ na działania…

2 miesiące temu

Twitch czy YouTube. Która platforma jest lepsza do prowadzenia kanału firmowego i promowania marki?

Zarówno działania na platformie Twitch, jak i YouTube mogą przynieść wymierne korzyści Twojej firmie. Sprawdź specyfikę oraz możliwości reklamowe obu…

2 miesiące temu

Snapchat. Nie zapominaj o tej platformie opracowując strategię marketingową

Myśląc o działaniach w mediach społecznościowych, bierzesz pod uwagę aplikację Snapchat? Jeśli nie, to sprawdź, jakie możliwości Snapchat oferuje firmom…

3 miesiące temu

Reklama w social mediach – wytyczne Prezesa UOKIK

W dniu 26 września 2022 roku Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) opublikował wytyczne dotyczące oznaczania treści reklamowych w…

2 lata temu

Oznaczanie treści reklamowych przez influencerów a nieuczciwa praktyka reklamowa

W dobie popularności mediów społecznościowych i powszechnego promowania produktów (bądź też usług) przez osoby z szerokimi zasięgami wśród odbiorców, czyli…

2 lata temu

Jak wybrać grupę docelową reklamy na Facebooku?

Chcesz skutecznie reklamować się na Facebooku? Zacznij od prawidłowego wyznaczania grupy docelowej Twoich reklam – sprawdź, jakie masz opcje.

3 lata temu

Jak wykorzystać internet, by promować sklep stacjonarny?

Według Harvard Business Review, 73 procent wszystkich klientów korzysta z wielu kanałów podczas podróży zakupowej. A to oznacza, że sklepy…

3 lata temu

Alternatywa reklamowa dla Google i Facebooka – gdzie warto się promować w sieci?

Świat e-marketingu od dawna zdominowany jest przez dwóch gigantów: Google oraz Facebooka. Wielu reklamodawców szuka jednak alternatywnych sposobów promocji z…

3 lata temu

Reklama na Facebooku i Instagramie. Gdzie lepiej się reklamować?

Interesuje Cię reklama na Facebooku i Instagramie? Sprawdź, w którym z serwisów lepiej się promować i gdzie osiągniesz oczekiwane efekty.

4 lata temu

Jak korzystać z analityki LinkedIn?

LinkedIn, jako wiodąca sieć społecznościowa dla sektora B2B, może być doskonałym kanałem marketingowym, umożliwiającym budowanie marki. Właściwe analizowanie statystyk, które…

4 lata temu