Internet to ważna platforma komunikacji i sprzedaży. Coraz więcej firm zaczyna więc działać w Internecie i zakłada strony www, licząc na szybkie dotarcie ze swoim produktem do wielu klientów. Jednak samo założenie strony nie wystarczy. Trzeba jeszcze dać się znaleźć, co – w obliczu sporej konkurencji – wcale nie jest takie proste. Jak pozycjonować stronę internetową?
Internet to ważna platforma komunikacji i sprzedaży. Coraz więcej firm zaczyna więc działać w Internecie i zakłada strony www, licząc na szybkie dotarcie ze swoim produktem do wielu klientów. Jednak samo założenie strony nie wystarczy. Trzeba jeszcze dać się znaleźć, co – w obliczu sporej konkurencji – wcale nie jest takie proste. Jak pozycjonować stronę internetową?
Poprawna prezentacja strony w wynikach wyszukiwania
Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. Zadbaj o właściwy tytuł strony internetowej – zwięzły, treściwy, zawierający słowa kluczowe (najpierw słowa kluczowe, potem nazwa firmy) i opisujący jasno to, co można znaleźć na stronie. Uzupełnij też metatagi o krótkie opisy, które podsumują zawartość strony internetowej. Wpłynie to zarówno na pozycję strony w wyszukiwarce, jak i ułatwi poszukiwanie treści Internautom.
Przejrzysta hierarchia strony internetowej
Hierarchia znaczników na stronie internetowej powinna być przejrzysta. Chodzi o znaczniki h1, h2, h3… Najważniejsze słowa należy umieszczać w znacznikach stojących najwyżej w hierarchii. Główny tytuł powinien więc znaleźć się w znaczniku h1, a mniej ważne treści typu śródtytuły np. w znaczniku h4. Resztę treści można umieścić w paragrafach.
Aktualne, unikalne treści
Google wysoko pozycjonuje strony, na których znajdują się unikalne treści i analogicznie obniża pozycję tych stron, które kopiują content z innych serwisów. Dobrze jest więc umieszczać na stronie firmy oryginalne, samodzielnie stworzone (lub zlecone) teksty. Warto robić to co najmniej raz w miesiącu – wyszukiwarka Google odwiedza co jakiś czas witryny i sprawdza zamieszczone na niej treści.
Uruchom więc blog lub forum, w którym będziesz publikować ciekawe informacje na temat twoich produktów lub branży. Możesz też stworzyć FAQ. Dzięki temu twoja strona zapełni się słowami kluczowymi, co również dobrze wpłynie na jej pozycję w wynikach wyszukiwania.
Linkowanie
Warto linkować wewnątrz i na zewnątrz serwisu, bo bardzo dobrze wpływa to na indeksację. Przy publikowaniu treści na stronie wklejaj odnośniki do innych powiązanych tematycznie tekstów w witrynie i linkuj z podstrony na podstronę. Postaraj się o zamieszczenie linków do twojej strony na blogach, portalach i profilach społecznościowych powiązanych tematycznie z twoją stroną. Im więcej wartościowych linków, tym wyższa pozycja w wyszukiwarce.
W pogoni za optymalizacją strony pod kątem pozycji w wyszukiwarce Google nie powinno się jednak zapominać o jej użytkownikach. Ostatecznie przecież to dla nich tworzona jest strona internetowa, i to im ma ona służyć.
Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.
Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.
W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.
Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga.
O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
Każdy startup, aby odnieść sukces, musi oprzeć swoją działalność na dobrze dobranym modelu biznesowym – strategii, która określa sposób tworzenia wartości, docierania do klientów i generowania przychodów. Wybór odpowiedniego modelu wpływa na skalowalność, rentowność i tempo wzrostu firmy.
Jak firmy technologiczne zarabiają i skalują swoje działania? Jednym z najistotniejszych czynników jest sprawdzony model biznesowy. W tym artykule przedstawiamy pięć modeli – od subskrypcji po marketplace – i podpowiadamy, jak możesz wdrożyć je w swojej firmie.
Częste, a zwłaszcza dłuższe przebywanie na zwolnieniu lekarskim może budzić niepokój pracownika i rodzić szereg pytań, np. czy pracodawca może w tym czasie wypowiedzieć umowę? Jak wygląda ochrona przed zwolnieniem w czasie L4? I co dzieje się, gdy umowa kończy się podczas choroby?
Klauzula informacyjna –
kontakt
telefoniczny marketing
Jeżeli wyrazisz zgodę, zadzwonimy do Ciebie, aby przybliżyć Ci naszą
ofertę. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, wysyłając
wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl. Administratorem Twoich
danych
osobowych będzie IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul.
Grabiszyńskiej 241G, 53-234 Wrocław. Więcej o tym, jak chronimy
Twoje
dane dowiesz się na stronie: https://www.ifirma.pl/rodo