Aktualności

Lista zmian w aplikacji: grudzień 2020

Kolejne nowości w aplikacji IFI, wprowadzamy m.in. nowe deklaracje PIT i zmiany w JPK.

data zmiana
16.12.2020
    • Nowe stawki ryczałtu od 2021 roku
    • Nowa deklaracja PIT-11(26)
    • Nowa deklaracja PIT-4R(10)
    • Nowa deklaracja PIT-8AR(9)
    • Rozliczenie delegacji zagranicznej przedsiębiorcy
    • Komunikaty o konieczności zgłoszenia do ZUS umów o dzieło (ZUS RUD)
    • API – procedury podatkowe
    • Dedykowany nr telefonu do deklaracji podatkowych
    • Schematy wpisów w ESV (np. eksport towarów, import usług itd.)
    • JPK – część deklaracyjna w pierwszym miesiącu kwartału
    • JPK korekta – możliwość wysłania tylko części deklaracyjnej
    • JPK – obsługa anulowania
    • JPK – weryfikacja części ewidencyjną z deklaracyjna
    • DSF-1 usprawnienia pokazywania i generowania
    • Kraj kontrahenta – do wyboru z listy – uwzględniany na JPK gdy brak prefiksu NIP
    • Allegro – oznaczenia JPK przy księgowaniu jako przychód uniwersalny VAT
Zespół IFIRMA

Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.

Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.

W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.

Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.

Najnowsze artykuły

Sztuczna inteligencja w moderowaniu treści. Jak AI może pomóc w skalowaniu?

Firmy stają przed wyzwaniem zarządzania ogromną ilością treści publikowanych w internecie. Od postów w mediach…

12 godzin temu

Ulga na terminal płatniczy

Przepisy prawa przewidują możliwość obniżenia podatku dochodowego od osób fizycznych lub od osób prawnych poprzez…

13 godzin temu

Dyrektywa R2R – rozmowa z ekspertką

Zepsuty telewizor, pralka czy smartphone? Takie sytuacje w życiu codziennym mogą przytrafić się każdemu z…

13 godzin temu

PCC od zakupu samochodu od osoby fizycznej

Chcesz kupić samochód od osoby fizycznej? Sprawdź, jak rozliczyć podatek PCC w takim przypadku.

15 godzin temu

Europejski Akt o Dostępności – rozmowa z ekspertką

Wkrótce do Sejmu ma trafić przyjęty przez Radę Ministrów projekt o zasadach dostępności w produktach…

1 dzień temu

System kaucyjny – zmiany 2024. Kogo obejmą nowe obowiązki?

Zastanawiasz się co to jest i kogo dotyczy system kaucyjny? W dzisiejszym artykule zajmiemy się…

2 dni temu