Aktualności

Lista zmian w aplikacji: wrzesień 2020

Pierwsze jesienne wdrożenie, a wraz z nim zmiany dotyczące m.in. nowej struktury JPK_VAT:

data zmiana
28.09.2020
    • Generowanie i wysyłanie JPK_V7
    • Oznaczanie zakupów na fakturę wystawioną w metodzie kasowej
    • Oznaczenia dotyczące JPK w ręcznych wpisach w ewidencjach
    • Zmiana w wykazywaniu faktur do paragonu
    • Oznaczenie procedur podatkowych na potrzeby JPK_V7
    • Wykazywanie PPK w PIT-11
    • Deklaracja IFT-1R o podatku na rzecz nierezydentów
    • Lista pozycji faktur sprzedaży
    • e-deklaracje VAT-8 oraz VAT-9M
    • Nowa wersja schematu edeklaracji PIT-4R
    • Automatyczne księgowanie faktur PayPro i Blue Media
    • Poprawka w odczytywaniu faktur z infakt.pl i OVH
    • MFA – Mechanizm Logowania Dwuskładnikowego:
      • możliwość dodawania wielu kluczy/metod autoryzacji do jednego konta
      • kody do odzyskiwania dostępu
    • Bieżące poprawki w działaniu aplikacji
Zespół IFIRMA

Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.

Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.

W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.

Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.

Najnowsze artykuły

Sztuczna inteligencja w moderowaniu treści. Jak AI może pomóc w skalowaniu?

Firmy stają przed wyzwaniem zarządzania ogromną ilością treści publikowanych w internecie. Od postów w mediach…

3 godziny temu

Ulga na terminal płatniczy

Przepisy prawa przewidują możliwość obniżenia podatku dochodowego od osób fizycznych lub od osób prawnych poprzez…

4 godziny temu

Dyrektywa R2R – rozmowa z ekspertką

Zepsuty telewizor, pralka czy smartphone? Takie sytuacje w życiu codziennym mogą przytrafić się każdemu z…

4 godziny temu

PCC od zakupu samochodu od osoby fizycznej

Chcesz kupić samochód od osoby fizycznej? Sprawdź, jak rozliczyć podatek PCC w takim przypadku.

6 godzin temu

Europejski Akt o Dostępności – rozmowa z ekspertką

Wkrótce do Sejmu ma trafić przyjęty przez Radę Ministrów projekt o zasadach dostępności w produktach…

1 dzień temu

System kaucyjny – zmiany 2024. Kogo obejmą nowe obowiązki?

Zastanawiasz się co to jest i kogo dotyczy system kaucyjny? W dzisiejszym artykule zajmiemy się…

1 dzień temu