Koniec kolejek i wizyt w ZUS. Serwis ifirma.pl jest zintegrowany z systemem Elektronicznej Wymiany Dokumentów ZUS. Oznacza to, że większość deklaracji możesz teraz przesłać za pośrednictwem naszej aplikacji – szybko i bez nerwów.
Deklaracje ZUS w ifirma.pl
Rewolucja nie na żarty! Naszą platformę zintegrowaliśmy z systemem Elektronicznej Wymiany Dokumentów ZUS.
Co to oznacza w praktyce?
Przedsiębiorcy, którzy zatrudniają powyżej 5 osób, nie muszą już korzystać z obowiązkowego programu „Płatnik”. Dzięki wymianie danych z ZUS mogą wysyłać deklaracje przez ifirma.pl.
Od dnia 14 kwietnia 2014 roku system ifirma.pl stał się pełnoprawnym interfejsem komunikacji z Kompleksowym Systemem Informatycznym ZUS. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne, pozytywny wynik badania systemu przeprowadzony w dniu 24.03.2014 pozwolił na dopuszczenie naszego systemu do komunikacji z ZUS.
Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.
Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.
W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.
Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga.
O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
Oszustwo niejedno ma imię. Możemy paść jego ofiarą niemal wszędzie – w świecie realnym i wirtualnym. To jednak właśnie w Internecie zagrożenia pojawiają się szczególnie często, bo świat online daje nie tylko wygodę i szybki dostęp do usług, ale też otwiera szerokie pole do nadużyć.
W KSeF gromadzone są nie tylko dane osobowe, np. kontrahentów, ale także informacje biznesowe o dużej wartości gospodarczej, które mogą stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa. Dlatego korzystanie z systemu wymaga nie tylko znajomości jego funkcji, ale również świadomego dbania o bezpieczeństwo danych i poufność informacji handlowych. Jak zatem zadbać o ochronę danych osobowych i tajemnicę przedsiębiorstwa po wprowadzeniu KSeF?
Często tworząc portfolio, gromadzimy wszelkie prace, dzieła, dokumenty, które przedstawiają nasz dotychczasowy twórczy dobytek. Czy każde dzieło możemy swobodnie umieścić w naszym portfolio i przedstawić je osobom, z którymi chcemy współpracować? Czy dzieło wykonane na zlecenie klienta również można wykorzystać w swojej teczce? A może trzeba uzyskać stosowne zgody?
W dniu 14 października 2024 r. Rada Ministrów opublikowała projekt ustawy o bonie senioralnym, który ma na celu wsparcie rodzin aktywnych zawodowo w opiece nad seniorem, który ukończył 75 lat i który ma przyznają emeryturę lub rentę.
Klauzula informacyjna –
kontakt
telefoniczny marketing
Jeżeli wyrazisz zgodę, zadzwonimy do Ciebie, aby przybliżyć Ci naszą
ofertę. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, wysyłając
wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl. Administratorem Twoich
danych
osobowych będzie IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul.
Grabiszyńskiej 241G, 53-234 Wrocław. Więcej o tym, jak chronimy
Twoje
dane dowiesz się na stronie: https://www.ifirma.pl/rodo