W tym module znajdziesz wszystko, co niezbędne aby zarządzać swoim firmowym majątkiem. Ewidencja środków trwałych oraz rejestr wyposażenia, a oprócz tego możliwość kontroli remanentów, tworzenia protokołów likwidacji i dowodów umorzenia.
Ewidencja środków trwałych
Przedstawiona jest w formie tabeli, która zawiera nazwę środka trwałego, datę jego nabycia oraz ewentualnie datę jego likwidacji. Zakładka posiada 3 funkcje: dodanie, sprzedaż i likwidację środka trwałego. Możesz też edytować wybrany środek trwały klikając na niego i wybierając opcję „edytuj”. Listę można wydrukować w formacie .html.
Rejestr wyposażenia
Tak jak wcześniejsza sekcja, przedstawiony jest w formie czytelnej tabelki. W menu tym można dodać: wyposażenie, zakup wyposażenia na fakturę VAT oraz na inny dokument. Można również „sprzedać” lub „zlikwidować” dodane wcześniej wyposażenie.
Co więcej?
- Dowód umorzenia środków trwałych – miejsce, w którym możesz stworzyć dowód umorzenia środków trwałych za dany miesiąc.
- Protokół likwidacji – dotyczy zarówno środków trwałych, wartości niematerialnej i prawnej oraz wyposażenia.
- Remanenty – lista przeprowadzonych remanentów. Menu daje również możliwość stworzenia nowego remanentu. Wystarczy kliknąć „dodaj remanent”, określić datę, skład komisji oraz pozycje remanentu.