Gocreate tworzy m.in. sklepy internetowe, które mogą być zintegrowane z ifirma.pl na życzenie klienta.
Wymiana informacji między systemami, zapewniona dzięki komunikacji API, obejmuje automatyczne pobieranie następujących danych o zamówieniu złożonym w sklepie internetowym:
E-sklep w kilka chwil – efektywne oprogramowanie od GoCreate
Najlepsze rozwiązania dla e-commerce to rozwiązania najprostsze, nieprzekombinowane i przede wszystkim kompleksowe. Ta ostatnia cecha powinna być szczególnie widoczna w przypadku sklepów internetowych. To od nich wymaga się wysokiej funkcjonalności, intuicyjności w działaniu oraz łatwości w obsłudze zarówno od strony klienta, jak i sprzedawcy. Czy oprogramowanie dla e-sklepów na GoCreate to rozwiązanie, które spełnia te warunki?
Dedykowane usługi dla e-handlu
Sklepy internetowe tworzone na GoCreate wyróżniają się autorskim oprogramowaniem dopasowywanym pod indywidualne oczekiwania klientów. Dotyczy to nie tylko wdrażanych funkcjonalności, podłączanych modułów i aplikacji zewnętrznych, ale też wyglądu graficznego, który tematycznie odpowiada profilowi sklepu. Oprócz obowiązkowych współcześnie rozwiązań technicznych jak powiadomienia e-mail o stanie zamówienia, klienci mają do dyspozycji kilkadziesiąt różnych innych udogodnień, z których najistotniejsze wydają się:
kompatybilność z programami rachunkowymi (łatwość w wystawianiu rachunków i faktur),
możliwość dodawania nieograniczonej puli towarów posegregowanych w kategorie i podkategorie, opisanych tagami,
opcja rozbudowanej wyszukiwarki dla klientów ułatwiającej znalezienie towaru,
stały monitoring dostępności produktów (stany magazynowe),
intuicyjny system komunikacji z klientami (formularz kontaktowy, czat na stronie sklepu),
integracja z systemami ratalnymi, hurtowniami, firmami kurierskimi,
dopasowanie sklepu do urządzeń mobilnych.
Łatwość migracji danych
Pod względem praktycznych rozwiązań e-sklep na GoCreate ma dużą przewagę nad innymi oprogramowaniami. Umożliwia bowiem szybką i bezproblemową migrację danych zarówno w formie importu, jak i eksportu danych. Nie ma przy tym znaczenia wielkość bazy produktów, liczba opisów czy zdjęć. Dzięki temu przedsiębiorca może bez większych problemów w bardzo krótkim czasie przenieść swój dotychczasowy sklep do GoCreate, nie narażając się na straty wynikające z chwilowego przerwania dostępności sklepu.
Dodatkowe narzędzia marketingowe
Aby zwiększyć sprzedaż w e-sklepie warto wykorzystywać możliwości, jakie daje marketing internetowy, w szczególności zaś pozycjonowanie. Oprogramowanie dla sklepów od GoCreate ma już wbudowane liczne funkcje ułatwiające optymalizację sklepu i dostosowanie go do działań w zakresie SEO. Są to między innymi: kod doskonale widoczny dla robotów wyszukiwarek, rozbudowany system podstron, tagów i metagów w ich opisach, sieć przyjaznych linków wewnętrznych oraz automatycznie tworzona mapa sklepu (strony) dla Google. Dzięki temu widoczność sklepu w wynikach wyszukiwania, zwłaszcza przy frazach typu long tail, może się znacznie poprawić.
Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.
Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.
W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.
Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga.
O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
Świat e-marketingu od dawna zdominowany jest przez dwóch gigantów – Google oraz Facebooka. Wielu reklamodawców szuka jednak alternatywnych sposobów promocji, z powodu kwestii finansowych, ale też praktycznych.
Od dnia 28 czerwca 2025 r. standard WCAG 2.2 stanie się obowiązkowy dla właścicieli stron internetowych i sklepów online. Nowe wytyczne mają na celu zapewnić większą dostępność i przejrzystość dla wszystkich użytkowników, a przede wszystkim tych z niepełnosprawnością.
Sprzedaż w erze nowych technologii wymaga wdrażania rozwiązań, które nadążą za dynamicznymi realiami tej branży. Tegoroczna konferencja Sales is the Queen to ukłon w stronę nowoczesnego marketingu. Wydarzenie powstało z myślą o przedsiębiorcach dążących do optymalizacji procesów sprzedażowych, a wśród partnerów pojawi się sama IFIRMA.
Obecnie wiele osób ma wątpliwości, jakie działania mogą prowadzić do utraty prawa do zasiłku chorobowego. Aby je rozwiać, w rządzie pojawił się projekt, który ma na celu m.in. doprecyzowanie zasad utraty prawa do zasiłku chorobowego, wprowadzenie regulacji dotyczących przebywania poza granicami RP w okresie zwolnienia lekarskiego oraz możliwości świadczenia pracy u jednego pracodawcy, podczas gdy zwolnienie dotyczy innego. Sprawdź szczegóły planowanych zmian w L4 w 2024 roku!
Klauzula informacyjna –
kontakt
telefoniczny marketing
Jeżeli wyrazisz zgodę, zadzwonimy do Ciebie, aby przybliżyć Ci naszą
ofertę. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, wysyłając
wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl. Administratorem Twoich
danych
osobowych będzie IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul.
Grabiszyńskiej 241G, 53-234 Wrocław. Więcej o tym, jak chronimy
Twoje
dane dowiesz się na stronie: https://www.ifirma.pl/rodo