Integracja księgowości ifirma.pl oraz darmowego programu do fakturowania ze sklepami internetowymi działającymi w oparciu o oprogramowanie Mysklep.pl jest już dostępna.
Większość przedsiębiorców prowadząc sprzedaż internetową chce skupiać się na samej sprzedaży, a nie na kwestiach technicznych związanych z tworzeniem e-sklepu. Dlatego szukają już gotowych rozwiązań w kompleksowej formie – profesjonalnych sklepów, które działają od razu po ich instalacji na serwerze. Jednym z dostawców takiego szybkiego rozwiązania jest MySklep.pl, gdzie można najpierw przetestować ten produkt i jego funkcjonalności.
Gotowy e-sklep w kilka minut
Podstawową zaletą sklepów tworzonych w MySklep.pl jest ich błyskawiczna, prosta instalacja, która nie wymaga od użytkownika żadnej specjalistycznej wiedzy. Założenie sklepu, jego konfiguracja oraz optymalizacja odbywa się w niezwykle intuicyjny sposób pozwalający nawet laikom na szybkie uruchomienie internetowej sprzedaży. Oprócz tego oprogramowanie to ma też jeszcze inne ważne cechy:
rozbudowaną funkcjonalność – sklepy dostosowane są do sprzedawania każdego typu towarów,
łatwą integrację z płatnościami online, systemem wysyłek kurierskich i pocztowych, kontrolę ze strony programów magazynowych i fakturowych
możliwość wgrania dodatkowych modułów np. rabatowych i promocyjnych, newsletterowych, do śledzenia wysłanych paczek itp.,
wysoki poziom bezpieczeństwa gwarantowany aktualnymi certyfikatami,
responsywną grafikę, którą w prosty sposób można zmodyfikować,
różne wersje językowe i dostępność zakupów w różnych walutach,
wbudowane narzędzia do SEO.
Sklep całkiem za darmo?
Specyficznym wyróżnikiem tej oferty jest to, że oprogramowanie można pobrać… całkowicie za darmo. Bazuje ono na popularnym PrestaShop, prostym i intuicyjnym, dlatego osoby, które nie potrzebują wsparcia ze strony MySklep.pl, nie muszą dopłacać ani złotówki za podstawowe oprogramowanie. Z kolei ci, którzy nie mają czasu albo chęci na samodzielną instalację, wgrywanie modułów i konfigurację, mogą zakupić e-sklep na MySklep.pl i powierzyć specjalistom zadanie jego tworzenia oraz dostosowania do swoich wymagań.
Wybór pakietu
Mają wtedy do dyspozycji dwie opcje: pierwsza to zakup sklepu i wgranie go na własny serwer, druga to zakup sklepu wraz z hostingiem i wgranie go od razu na serwer. W przypadku drugiej opcji MySklep.pl oferuje do 50 GB przestrzeni, 5 baz danych, nielimitowany transfer, a także gwarancję, że oprogramowanie będzie przystosowane do aktualnych przepisów RODO. W opcji pierwszej parametry techniczne są zależne od wykupionego zewnętrznego hostingu. Wybierając rozwiązanie z MySklep.pl klient nie płaci żadnego abonamentu za korzystanie z oprogramowania. Ma za to możliwość wykupienia własnościowego konkretnych modułów, wtyczek i skryptów, z których faktycznie będzie korzystał w swoim sklepie.
Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.
Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.
W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.
Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga.
O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
LinkedIn to dziś nie tylko platforma do poszukiwania pracy czy rekrutacji, ale przede wszystkim najsilniejsze medium B2B na świecie. W 2025 roku serwis przekroczył miliard użytkowników, a jego znaczenie dla biznesu, sprzedaży i employer brandingu rośnie z roku na rok. Tym samym LinkedIn stał się miejscem, gdzie buduje się ekspercki wizerunek, zdobywa klientów i nawiązuje strategiczne relacje.
Prowadzisz działalność, w której Twoje produkty muszą wyglądać atrakcyjnie, a nie chcesz wydawać fortuny na sprzęt fotograficzny i oprogramowanie służące obróbce? Zatrudnianie fotografa mija się z celem? Tutaj z pomocą przychodzą smartfony i niezwykłe aplikacje, które ułatwią Ci życie i pomogą oddać jakość Twojej pracy w stopniu absolutnie zaspokajającym Twoje potrzeby!
Zastanawiasz się, co się zmienia w rozliczeniu samochodów firmowych od 2026 roku? W dzisiejszym artykule napiszemy na temat nowych limitów amortyzacji i zmian w rozliczaniu leasingu.
Startupy kojarzą się z innowacyjnością, dynamicznym tempem i ekscytującą atmosferą, w której tworzy się „kolejny wielki produkt”. W takiej wizji rola CEO często sprowadza się do kilku kluczowych obrazów: prowadzenia spotkań z inwestorami, występowania na konferencjach czy strategicznego kierowania zespołem z poziomu wygodnego fotela.
Klauzula informacyjna –
kontakt
telefoniczny marketing
Jeżeli wyrazisz zgodę, zadzwonimy do Ciebie, aby przybliżyć Ci naszą
ofertę. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, wysyłając
wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl. Administratorem Twoich
danych
osobowych będzie IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul.
Grabiszyńskiej 241G, 53-234 Wrocław. Więcej o tym, jak chronimy
Twoje
dane dowiesz się na stronie: https://www.ifirma.pl/rodo