Dowiedz się więcej o oprogramowaniu dla sklepów internetowych Gocreate i sprawdź, jak zintegrować je z księgowością online w ifirma.pl.
Wymiana informacji między systemami, zapewniona dzięki komunikacji API, obejmuje automatyczne pobieranie następujących danych o zamówieniu złożonym w sklepie internetowym:
Więcej informacji na www.gocreate.pl.
Najlepsze rozwiązania dla e-commerce to rozwiązania najprostsze, nieprzekombinowane i przede wszystkim kompleksowe. Ta ostatnia cecha powinna być szczególnie widoczna w przypadku sklepów internetowych. To od nich wymaga się wysokiej funkcjonalności, intuicyjności w działaniu oraz łatwości w obsłudze zarówno od strony klienta, jak i sprzedawcy. Czy oprogramowanie dla e-sklepów na GoCreate to rozwiązanie, które spełnia te warunki?
Sklepy internetowe tworzone na GoCreate wyróżniają się autorskim oprogramowaniem dopasowywanym pod indywidualne oczekiwania klientów. Dotyczy to nie tylko wdrażanych funkcjonalności, podłączanych modułów i aplikacji zewnętrznych, ale też wyglądu graficznego, który tematycznie odpowiada profilowi sklepu. Oprócz obowiązkowych współcześnie rozwiązań technicznych jak powiadomienia e-mail o stanie zamówienia, klienci mają do dyspozycji kilkadziesiąt różnych innych udogodnień, z których najistotniejsze wydają się:
Pod względem praktycznych rozwiązań e-sklep na GoCreate ma dużą przewagę nad innymi oprogramowaniami. Umożliwia bowiem szybką i bezproblemową migrację danych zarówno w formie importu, jak i eksportu danych. Nie ma przy tym znaczenia wielkość bazy produktów, liczba opisów czy zdjęć. Dzięki temu przedsiębiorca może bez większych problemów w bardzo krótkim czasie przenieść swój dotychczasowy sklep do GoCreate, nie narażając się na straty wynikające z chwilowego przerwania dostępności sklepu.
Aby zwiększyć sprzedaż w e-sklepie warto wykorzystywać możliwości, jakie daje marketing internetowy, w szczególności zaś pozycjonowanie. Oprogramowanie dla sklepów od GoCreate ma już wbudowane liczne funkcje ułatwiające optymalizację sklepu i dostosowanie go do działań w zakresie SEO. Są to między innymi: kod doskonale widoczny dla robotów wyszukiwarek, rozbudowany system podstron, tagów i metagów w ich opisach, sieć przyjaznych linków wewnętrznych oraz automatycznie tworzona mapa sklepu (strony) dla Google. Dzięki temu widoczność sklepu w wynikach wyszukiwania, zwłaszcza przy frazach typu long tail, może się znacznie poprawić.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga. O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
Zrób to za darmo z programem IFIRMA!