Zintegruj ifirma.pl z e-sklepem przyjaznym dla Allegro, Google i Facebooka.
Ponad 7000 sklepów internetowych wybrało oprogramowanie Shoper. Jego zaawansowane funkcje i przyjazny panel doceniają wszyscy klienci – teraz również użytkownicy ifirma.pl.
Przygotowana przez Shoper.pl integracja obejmuje jedynie wystawianie faktur.
Dla faktur proforma wystawionych w sklepie można wystawić faktury sprzedaży (po imporcie do ifirma.pl).
Szczegółowa instrukcja dotycząca integracji znajduje się na www.shoper.pl.
Proces zakładania i rozbudowy sklepu internetowego nie musi być trudny, męczący i wymagający, ani zajmować wielu tygodni. Warto sobie usprawnić pracę dzięki zastosowaniu odpowiedniego oprogramowania takiego jak Shoper, dzięki któremu postawienie e-sklepu będzie o wiele łatwiejsze. Rozwiązanie dedykowane dla małych i dużych sprzedawców świetnie sprawdzi się w każdej branży. Jakie są jego najważniejsze zalety?
Ułatwienie handlu w internecie
Shoper to oprogramowanie stawiające na pierwszym miejscu funkcjonalność i użyteczność z punktu widzenia sprzedawcy. Z tego powodu oferuje przede wszystkim prosty i nieskomplikowany interfejs do zarządzania sklepem. Dodawanie produktów, ich opisów i zdjęć oraz późniejsza edycja bazuje na standardowym edytorze rozbudowanym o możliwość tagowania towarów, łączenia ich w grupy i dodawania własnych cech takich tak waga, rozmiar, kolor itp. Oprogramowanie posiada pełne wsparcie techniczne oraz wbudowany system integracji z takimi serwisami jak Allegro, Subiekt i Ceneo. Dzięki temu Shoper znacznie ułatwia internetowy handel, ponieważ sprzedawca może operować na jednym systemie (programie) bez konieczności przełączania się co chwilę do kolejnych.
Błyskawiczne zakładanie sklepu i co jeszcze?
Dzięki intuicyjnemu instalatorowi założenie sklepu z oprogramowaniem Shoper jest szybkie, proste i wygodne. Import zewnętrznych danych umożliwia błyskawiczną implementację gotowej bazy produktów, a responsywna grafika i dopracowany kod pozwalają na bezproblemowe i bezawaryjne wyświetlanie sklepu na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych. Warto wspomnieć też o takich cechach oprogramowania, które odpowiadają bezpośrednio za jego kompleksowe działanie:
dedykowane aplikacje i moduły dodatkowe wspomagające działanie sklepu,
nowoczesny system e-płatności z niskimi prowizjami,
integracja z Facebookiem i Google Analytics,
możliwość skorzystania z kampanii marketingowych na partnerskich witrynach,
specjalne certyfikaty SSL niezbędne w e-sklepach z płatnościami,
opcja wykupu usługi Shoper Premium z dedykowanym opiekunem projektu (sklepu).
Dodatkowo zakładając sklep na Shoper można liczyć na 14-dniowy darmowy okres testowy.
Pakiet dostosowany do potrzeb
Oprogramowanie Shoper dopasowane jest do oczekiwań klientów oraz ich możliwości finansowych. Dlatego występuje w odrębnych pakietach cenowych, które różnią się także niektórymi parametrami. Są to między innymi liczba możliwych produktów wystawionych do jednoczesnej sprzedaży (od 10 tysięcy do nielimitowanej), wielkość dostępnego transferu danych, a także opcje dodatkowe jak integracja z Allegro, API firm kurierskich czy wysokość prowizji od każdej transakcji za pomocą Shoper Płatności.
Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.
Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.
W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.
Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.
Czy mozna przekazac z shopera kody ean aby byly na fakrurze?
24 czerwca 2022 o 11:54
Ifirma
Faktura wystawiana przez serwis nie posiada takiej kolumny jak KOD EAN. Kod można dopisać przy nazwie towaru tak by pobrany został z towarem, lub w uwagach na dokumencie.
Dodaj komentarz
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga.
O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
Sprzedaż na Allegro to świetny sposób na rozwinięcie własnego biznesu, ale warto pamiętać, że za każdą transakcją stoją konkretne obowiązki podatkowe. Niezależnie od tego, czy prowadzisz działalność gospodarczą, czy dopiero myślisz o założeniu firmy, musisz wiedzieć, kiedy i jak prawidłowo rozliczać swoje przychody.
Nie ma zamkniętego katalogu kosztów, które można rozliczyć, pracując jako fizjoterapeuta. Są jednak wydatki, które ponosi znaczna część osób, które planują otworzyć własną praktykę i wyposażyć gabinet. Co fizjoterapeuta może wrzucić w koszty uzyskania przychodu?
Wyobraź sobie, że każdy produkt w Twoim sklepie ma swój cyfrowy „paszport”, dzięki któremu klienci od razu wiedzą, skąd pochodzi, z czego jest zrobiony i jak go można naprawić lub poddać recyklingowi. Brzmi abstrakcyjnie? To właśnie nowa rzeczywistość bowiem Cyfrowy Paszport Produktu (DPP), od 2026 roku stanie się obowiązkowy w wybranych branżach w całej Unii Europejskiej.
Klauzula informacyjna –
kontakt
telefoniczny marketing
Jeżeli wyrazisz zgodę, zadzwonimy do Ciebie, aby przybliżyć Ci naszą
ofertę. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, wysyłając
wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl. Administratorem Twoich
danych
osobowych będzie IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul.
Grabiszyńskiej 241G, 53-234 Wrocław. Więcej o tym, jak chronimy
Twoje
dane dowiesz się na stronie: https://www.ifirma.pl/rodo
Czy mozna przekazac z shopera kody ean aby byly na fakrurze?
Faktura wystawiana przez serwis nie posiada takiej kolumny jak KOD EAN. Kod można dopisać przy nazwie towaru tak by pobrany został z towarem, lub w uwagach na dokumencie.