Kategorie: Inne

Dokończ konfigurację konta

Wystarczą 3 kroki:

ZALOGUJ SIĘ NA IFIRMA.PL

Wybierz menu „Pulpit” > „dane i konfiguracja”. Uzupełnij dane swojej firmy.

Ważne, aby dany koszt można było zakwalifikować jako koszt uzyskania przychodu, a więc:

Dane firmy to tylko część informacji, które możesz uzupełnić. Do prawidłowego działania wszystkich funkcji serwisu skonfiguruj również:

  • dane właściciela,
  • dane kontaktowe,
  • rachunki bankowe,
  • filie firmy,
  • ustawienia faktur,
  • serie numeracji,
  • szablony.
  • Uzupełnij dane swojej firmy.

Prawidłowe działanie CRM

Aby prawidłowo zarządzać relacjami z klientem oraz kontrolować działania swojej firmy, skonfiguruj CRM. Pozwoli to:

  • edytować bazę towarów, usług i kontrahentów,
  • kontrolować zadania z kalendarza,
  • zarządzać projektami,
  • kontrolować finanse firmy dzięki raportom.

Uzupełnienie danych na Twoim koncie umożliwi też prawidłową wysyłkę JPK oraz przelewu do ZUS.

Pamiętaj, że w Biurze Rachunkowym ifirma.pl Twoje obowiązki ograniczają się jedynie do terminowego dostarczania dokumentów.

Zespół IFIRMA

Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.

Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.

W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.

Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.

Najnowsze artykuły

Wpłata na ZFŚS do 31 maja – kogo dotyczy?

Zastanawiasz się kogo dotyczy przekazywanie wpłat na ZFŚS do 31 maja? W dzisiejszym artykule odpowiemy…

2 godziny temu

Dziedziczenie spółki z o.o. – jakie są zasady dziedziczenia udziałów w spółce?

Zasada stanowi, że udziały w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością podlegają dziedziczeniu jak każdy inny składnik…

2 godziny temu

Generowanie wideo z AI: Nowe horyzonty w produkcji treści wideo dla firm

Wyobraź sobie świat, w którym Twoja firma może tworzyć wciągające, spersonalizowane wideo na każdą okazję,…

3 godziny temu

Jak zaplanować działania komunikacyjne w firmie? 6 kroków, przez które musisz przejść

Nawet najdoskonalszy produkt czy usługa nie osiągną sukcesu na rynku bez odpowiedniej strategii komunikacji. Jeśli…

5 godzin temu

Rodzinny kapitał opiekuńczy – komu przysługuje?

Jednym z rozwiązań przyjętych przez Polski Ład jest świadczenie rodzinne, z którego mogą skorzystać rodzice…

2 dni temu

Ponowne rozpoczęcie działalności a prawo do ulg w ZUS

Rozpoczynasz ponownie działalność i zastanawiasz się czy masz prawo do niższego ZUSu? W dzisiejszym artykule…

2 dni temu