Blog ifirma.pl

KPiR czyli księga przychodów i rozchodów

|
|
2 minut czytania
KPiR online możesz prowadzić w serwisie ifirma.pl. Zobacz jakie zalety posiada księga przychodów i rozchodów i na czym polega jej prowadzenie!
Biuro rachunkowe - ifirma.pl

KPiR online – Księga Przychodów i Rozchodów w ifirma.pl

 

Zalety KPiR online

  • Wygodna księgowość internetowa – Księga Przychodów i Rozchodów online.
  • Stałe wsparcie Biura Obsługi Klienta.
  • e-deklaracje – wysyłka dokumentów do urzędu skarbowego bez wychodzenia z domu.
  • Bezpieczeństwo i dostęp z każdego miejsca, również na urządzeniach mobilnych.

Oszczędność i bezpieczeństwo

Z ifirma.pl oszczędzasz – sam prowadzisz KPiR i pozostałą dokumentację swojej firmy, nie płacąc za księgową.

Twoje dane są zabezpieczone cyfrowo.

KPiR online – prostota i wygoda

  • System automatycznie księguje Twoje dokumenty w KPiR, eliminując możliwość popełnienia błędu.
  • Darmowy CRM online usprawni Twoje relacje z kontrahentem i ułatwi zarządzanie firmą.

Rozbudowany system pomocy

Zawsze możesz liczyć na pomoc naszych specjalistów z Biura Obsługi Klienta.

Dodatkowo oferujemy rozbudowany system pomocy w postaci e-booków, instrukcji, filmów i FAQ.

KPiR – najważniejsze pytania:

KPiR – co to takiego?

KPiR jest formą uproszczonej księgowości. Podatkowa księga przychodów i rozchodów to ewidencja, w której zebrane są wszystkie zdarzenia w przedsiębiorstwie (zarówno te po stronie sprzedaży jak i kosztów).

Kto posiada obowiązek prowadzenia KPiR?

Obowiązek prowadzania księgi przychodów i rozchodów posiadają m.in.: osoby fizyczne, spółki cywilne osób fizycznych, spółki jawne osób fizycznych oraz spółki partnerskie.

Czy prowadzenie KPiR należy zgłosić do US?

Nie. Z początkiem 2018 roku został obowiązek składania pisemnego zgłoszenia o prowadzeniu KPiR.

Autor ifirma.pl

Zespół IFIRMA

Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.

Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.

W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.

Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.

Z biurem rachunkowym IFIRMA masz i czas, i firmę

Już za 149 zł

miesięcznie

  • Pomagamy w przeniesieniu dokumentów i formalnościach
  • Przydzielamy dedykowaną księgową
  • Wygodnie dostarczasz dokumenty,
a księgowa rozlicza miesiąc i wysyła deklaracje
Zleć księgowość
Myślisz o zmianie księgowego?

Zostaw swój numer telefonu, a my znajdziemy księgowego dla Ciebie.

    Komentarze czytelników
    1. 14 listopada 2021 o 10:11
      Katarzyna

      Witam, prowadzę stowarzyszenie zwykłe i chciałabym się dowiedzieć, czy ta aplikacja sprawdzi sie

    2. 24 listopada 2021 o 14:19
      Ifirma

      Serwis ifirma.pl nie umożliwia rozliczeń księgowych dla stowarzyszeń. Podmiot jak stowarzyszenie może skorzystać z określonych funkcji serwisu np. wyliczanie wynagrodzeń, wystawienie faktur czy rozliczenie podatku VAT. W przypadku zainteresowania szczegółową ofertą zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta serwisu.

    Dodaj komentarz

    Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga. O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.

    Biuro rachunkowe - ifirma.pl
    Twój znajomy zakłada firmę Blog banner

    Mobilnie. Wszędzie

    Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

    Mobilnie

    Ułatwienia dla e‑commerce

    Wygodne integracje
    Wygodne integracje

    Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

    Sprawdź wszystkie integracje →

    Wygodne integracje
    Płatności w jednym miejscu

    ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

    Wygodne integracje
    Łatwe generowanie faktur

    Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

    allegro integracja ecommerce
    woocommerce integracja ecommerce
    shoper integracja ecommerce
    prestashop integracja ecommerce
    shoplo integracja ecommerce
    magento integracja ecommerce