E-commerce

cross-selling i up-selling w commerce

Jak wykorzystać cross-selling i up-selling w e-commerce?

|
Technologia stanowi główny czynnik, który współcześnie odpowiada za tak prężny rozwój branży e-commerce. Równolegle kreowane są wciąż nowe rozwiązania usprawniające cały proces sprzedaży online, jak cross-selling oraz up-selling.
Czytaj dalej →
open innovation w e-commerce

Jak wykorzystać open innovation w e-commerce?

|
Współcześnie innowacyjność określa się jako jeden z głównych czynników kształtujących poziom konkurencyjności na poszczególnych rynkach. Rozmaite firmy nieustannie poszukują nowych rozwiązań, aby wzmacniać swoją pozycję w branży, również e-commerce. Jak może im w tym pomóc open innovation?
Czytaj dalej →
jak zaplanować customer journey

Customer journey w e-commerce – jak zoptymalizować ścieżkę zakupową klienta?

|
Różnorodne odczucia oraz wrażenia towarzyszące konsumentom na poszczególnych etapach procesu zakupowego współcześnie stają się ważnym wyznacznikiem sukcesu dla samych marek. Omawiamy, dlaczego warto więc skupić się na optymalizowaniu customer journey również w e-commerce.
Czytaj dalej →

E-kastomizacja produktów

|
Rosnąca konkurencyjność na rynku sprawia, że przedsiębiorcom coraz trudniej jest trwale się na nim wyróżnić, również w kontekście branży e-commerce. Współcześni konsumenci potrafią dokładnie określić swoje potrzeby, a co za tym idzie, najchętniej wybierają oni produkty najlepiej odzwierciedlające ich oczekiwania.
Czytaj dalej →
p2p e-commerce

Peer-to-peer (P2P) e-commerce – definicja oraz przykłady wykorzystania

|
Współcześnie wirtualny handel staje się integralną częścią codziennego życia, zwiększając ogólną rolę branży e-commerce.
Czytaj dalej →
trendy w e-commerce

Trendy e-commerce 2024 – showrooming, webrooming oraz inne trendy w sprzedaży online

|
Branża e-commerce wciąż się rozwija, podążając za zmieniającymi się oczekiwaniami klientów.
Czytaj dalej →
rozliczenie sprzedaży

Rozliczanie sprzedaży przez podatnika zwolnionego z VAT – odpowiedzi Misterstwa Finsnasów dotyczące VAT e-commerce

|
Jesteś podatnikiem zwolnionym z rozliczania podatku VAT? Sprawdź, w jaki sposób powinieneś rozliczać transakcje z konsumentami w UE.
Czytaj dalej →

Jak dokonać korekty faktury z polskim VAT w ewidencjach OSS?

|
Pomyliłeś się przy wystawianiu faktury do konsumenta w UE? Sprawdź, w jaki sposób dokonać korekty.
Czytaj dalej →
procedura USZ

Co to jest USZ i dokument celny H7?

|
Zastanawiasz się, kto będzie płacił VAT importowy od przesyłek do 150 euro? Dzisiaj opiszemy kolejną z nowych procedur.
Czytaj dalej →
jak rozliczyć współpracę z influencerem?

Zlecenia dla influencerów – jak je rozliczyć?

|
Promowanie towarów przez influencerów pozwala na przedstawienie oferty sprzedaży, zaprezentowanie walorów towaru, zdobycie i rozpowszechnienie pozytywnych komentarzy i tym samym zdobycie nowej grupy odbiorców.
Czytaj dalej →

Z biurem rachunkowym IFIRMA masz i czas, i firmę

Już za 149 zł

miesięcznie

  • Pomagamy w przeniesieniu dokumentów i formalnościach
  • Przydzielamy dedykowaną księgową
  • Wygodnie dostarczasz dokumenty,
a księgowa rozlicza miesiąc i wysyła deklaracje
Myślisz o zmianie księgowego?

Zostaw swój numer telefonu, a my znajdziemy księgowego dla Ciebie.

    Mobilnie. Wszędzie

    Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

    Mobilnie

    Ułatwienia dla e‑commerce

    Wygodne integracje
    Wygodne integracje

    Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

    Sprawdź wszystkie integracje →

    Wygodne integracje
    Płatności w jednym miejscu

    ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

    Wygodne integracje
    Łatwe generowanie faktur

    Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

    allegro integracja ecommerce
    woocommerce integracja ecommerce
    shoper integracja ecommerce
    prestashop integracja ecommerce
    shoplo integracja ecommerce
    magento integracja ecommerce