Marketing

najlepsze platformy do sprzedaży e-booków Najlepsze platformy do sprzedaży e-booków
Analizując proces powstawania e-booków, można stwierdzić, że nic nie powstałoby bez samego pomysłu.
|
Klonowanie głosu Klonowanie głosu dla biznesu: Jak tworzyć spersonalizowane wiadomości głosowe z AI?
Wyobraź sobie możliwość stworzenia perfekcyjnej kopii swojego głosu lub głosu kogokolwiek innego, wykorzystywanej w różnych materiałach audio. Brzmi nieprawdopodobnie? Dzięki najnowszej technologii klonowania głosu za pomocą sztucznej inteligencji to marzenie stało się rzeczywistością. Możesz teraz w mgnieniu oka wygenerować realistyczne głosy AI do użycia w podcastach, reklamach wideo, szkoleniach online i wielu innych zastosowaniach biznesowych. Możesz także je modyfikować, aby idealnie odzwierciedlały tożsamość Twojej marki. Na czym polega voice cloning dla biznesu?
|
patenty ai Patenty AI – gdzie rejestruje się najwięcej patentów na sztuczną inteligencję?
Można by przypuszczać, że najwięcej patentów na wykorzystanie sztucznej inteligencji rejestruje się w Stanach Zjednoczonych – w końcu to potęga gospodarcza i technologiczna. Tyle że patenty AI najczęściej rejestruje się w Chinach. Obecnie to Chiny stoją na czele rozwoju tej dziedziny. Ile patentów rejestrują? Jak na ich tle wypadają Stany Zjednoczone? A także dlaczego Chińczycy tak mocno stawiają na rozwój sztucznej inteligencji? Przyjrzyjmy się danym.
|
Udio Udio — jak muzyka AI może wspierać Twój biznes?
Dzięki Udio możesz stworzyć unikatowy utwór muzyczny, skomponowany specjalnie dla Twojej firmy. Wystarczy kilka słów, dobór stylu, a jeśli chcesz, również słowa piosenki wygenerowane przez AI. W kilkadziesiąt sekund można stworzyć w pełni profesjonalny utwór, idealnie dopasowany do potrzeb swojego biznesu. Zapraszam do odkrycia, jak ta innowacyjna technologia może przyciągnąć nowych klientów i odmienić wizerunek Twojej marki.
|
translator online 10 najlepszych translatorów online
Dynamiczne zmiany łączące się z wprowadzaniem wciąż nowych technologii oraz innowacyjnych rozwiązań znalazły swoje zastosowanie również w kontekście realizacji różnego rodzaju tłumaczeń.
|
Midjourney Do czego nie nadaje się Midjourney?
Jeśli ciągle myślisz, że obrazy wygenerowane przez Midjourney rozpoznasz po nadmiarowych palcach u dłoni i charakterystycznej estetyce – jesteś w błędzie. Midjourney w swojej szóstej odsłonie prezentuje nie tylko wzmocniony realizm. Daje także ogromne pole do popisu i dostosowywania obrazu do własnej wizji dzięki długiej liście parametrów. Jest jednak lista zadań, do których Midjourney po prostu się nie nadaje. Czytaj dalej, żebyś nie musiał przekonywać się o tym czasochłonną metodą prób i błędów!
|
Human in the loop Human in the loop — co to znaczy w AI?
Ethan Mollick, jeden z czołowych badaczy innowacji i sztucznej inteligencji, opisuje zasady współpracy ze sztuczną inteligencją w książce Co-Intelligence: Living and Working with AI. Jedna z nich brzmi „Be the human in the loop” – bądź osobą, która ma wpływ na podejmowanie decyzji, która jest informowana na bieżąco. Co oznacza to w odniesieniu do AI?
|
podstawy Neuromarketingu Podstawy neuromarketingu – biometryka i eye tracking, czyli jak narzędzia neuromarketingowe badają zachowania konsumentów
Neuromarketing wykorzystuje zaawansowane techniki, aby zrozumieć reakcje konsumentów na bodźce oraz przekazy marketingowe. Dzięki takim narzędziom jak eye tracking, fMRI i EEG firmy mogą tworzyć bardziej angażujące kampanie i dopracowane produkty. Zobacz, jak badania neuromarketingowe mogą pomóc lepiej dostosować strategie marketingowe do rzeczywistych potrzeb konsumentów.
|
LLMOps LLMOps, czyli jak efektywnie zarządzać modelami językowymi w organizacji
By w pełni wykorzystać potencjał wielkich modeli językowych (Large Language Models, LLMs), firmy muszą wdrożyć skuteczne podejście do zarządzania tymi zaawansowanymi systemami. Potrafią one generować naturalnie brzmiące teksty, tworzyć kod, tłumaczyć języki naturalne i odnajdywać kluczowe informacje w ogromnych zbiorach danych. LLM-y mają ogromny potencjał w zakresie poprawy wykonywania firmowych zadań, ale wymagają również specjalistycznego zarządzania całym cyklem ich życia — od treningu, przez techniki promptowania, po wdrożenie produkcyjne. Rozwiązaniem jest LLMOps, czyli zestaw najlepszych praktyk operacyjnych dla wielkich modeli językowych.
|
AI w firmie Automatyzacja czy augmentacja? Dwa podejścia do AI w firmie
Unilever już w 2018 roku rozpoczął świadomą drogę do zbalansowania możliwości automatyzacji i augmentacji. Osiągnął dzięki temu imponujące rezultaty — wzrost różnorodności etnicznej i płciowej nowych pracowników o 16%, oszczędności na poziomie 70 000 dni roboczych rocznie oraz skrócenie czasu rekrutacji o 90%. Na czym jednak polegają automatyzacja i augmentacja? Przyjrzyjmy się im bliżej, odkrywając dynamiczne interakcje, szanse i pułapki oraz wpływ na wydajność firm i poszczególnych pracowników.
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce