Marketing

dane syntetyczne Dane syntetyczne i ich znaczenie dla rozwoju Twojej firmy
W obliczu nieustannie rozwijającej się technologii i rosnącej konkurencji, przedsiębiorstwa szukają nowych sposobów na poprawę efektywności operacyjnej i innowacyjności. Jednym z kluczowych elementów, który może odgrywać znaczącą rolę w osiąganiu tych celów, są dane syntetyczne.
|
branża medyczna marketing Jak promować swój biznes w Internecie? Marketing w branży medycznej
Jak wygląda marketing w branży medycznej? Z jakich platform skorzystać, aby być widocznym w internecie? Sprawdź możliwości dobrane do osób wykonujących zawody medyczne.
|
chatgpt nie działa 7 największych biznesowych wpadek spowodowanych przez AI
Sztuczna inteligencja może przynieść firmom ogromne korzyści, ale może także spowodować potężne wpadki biznesowe. Choć najbardziej spektakularne przykłady pochodzą sprzed dobrych kilku lat, do dziś nie wszystkim firmom udaje się skorzystać z mocy AI bez większych problemów. A oto 7 przykładów, gdy coś we wdrożeniu poszło nie tak, jak planowano.
|
firmbee no image Oferta a reklama – co stanowi propozycję do zawarcia umowy?
Co skłania stronę kupującą do zainteresowania się przedmiotem umowy – reklama towaru czy może wystosowana do niego oferta sprzedaży? Dowiedz się, jak tworzyć oferty oraz czym różnią się one od reklam.
|
twitch Twitch czy YouTube. Która platforma jest lepsza do prowadzenia kanału firmowego i promowania marki?
Zarówno działania na platformie Twitch, jak i YouTube mogą przynieść wymierne korzyści Twojej firmie. Sprawdź specyfikę oraz możliwości reklamowe obu serwisów, a także zainspiruj się przykładowymi działaniami i kampaniami popularnych marek w obu platformach.
|
narzędzia ai 6 najciekawszych narzędzi AI
Nie spodziewajcie się niespodzianek. Na podium nie znajdziecie Barda od Google, ani tworzonych przez niezliczone startupy nakładek ułatwiających korzystanie z topowych wielkich modeli językowych (LLM).
|
personalizacja oferty AI jako rozwiązanie – personalizacja oferty B2B
Coraz więcej firm decyduje się na zastosowanie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Jak jednak wygląda personalizacja ofert B2B z wykorzystaniem AI?
|
personalizacja oferty Czym jest analiza dojrzałości AI firmy?
W jakim stopniu korzystasz w swojej firmie z możliwości, jakie daje sztuczna inteligencja? Zastanawiasz się, jakie korzyści mogłoby przynieść wdrożenie bardziej zaawansowanych rozwiązań z dziedziny AI?
|
komunikator internetowy Komunikatory internetowe oraz ich zastosowanie w promocji firmy
Komunikatory internetowe to jedne z popularniejszych typów aplikacji wykorzystywanych przez użytkowników w życiu codziennym. Przeanalizujmy więc jak uzupełnić strategię marketingową firmy o działania na poszczególnych platformach.
|
gemini google Nowe funkcje Google Gemini. Co warto wiedzieć?
Ostatnie miesiące przyniosły duże zmiany w dziedzinie dostępu do chatbotów sztucznej inteligencji najwyższej jakości. Zwłaszcza dzięki Google Gemini, nowemu narzędziu AI od giganta technologicznego z Mountain View.
|

Mobilnie czy
stacjonarnie?

Korzystaj jak chcesz!

Zleć księgowość

Pobierz darmową aplikację mobilną

aplikacja mobilna ifirma

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Obsługa zamówień e-commerce

Obsługuj zamówienia z IFIRMA z marketplace i sklepów internetowych takich jak Allegro, Shoper, PrestaShop itp. Obsługuj, pakuj i wysyłaj zamówienia w jednym wygodnym ekosystemie

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Fakturowanie i księgowość

W IFIRMA wraz z obsługą zamówień e-commerce możesz wygodnie wystawiać faktury do zamówień, generować paragony, a także zlecić nam obsługę księgową Twojego sklepu internetowego

Wygodne integracje
Ekosystem integracji

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
erli integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003