24 darmowe fonty do użytku własnego i komercyjnego
Dziś przygotowaliśmy dla Was 24 darmowe fonty do użytku własnego i komercyjnego, które możecie wykorzystać w swoich projektach – na ulotkach, plakatach, wizytówkach, w dokumentach firmowych, na stronie internetowej lub blogu. Znajdziecie tu fonty ozdobne, szeryfowe, bezszeryfowe i pismo ręczne. Zapraszamy do oglądania i pobierania.
Pod każdym fontem znajdziecie informację o licencji.
Ailerons
Prosty, efektywny font zaprojektowany przez Adilsona Gonzalesa de Oliveira Juniora i udostępniony do użytku własnego. Jeśli chcesz go wykorzystać do projektów komercyjnych, skontaktuj się z autorem.
Dense to uniwersalny i elegancki font zaprojektowany przez Charlesa Daouda. Autor udostępnił trzy wersje: thin, regular i bold. Wersje thin i bold są płatne, natomiast wersję Dense Regular można pobrać za darmo do użytku własnego i komercyjnego.
Darmowy font od Denisa Masharova, udostępniony na licencji SIL – można go więc swobodnie modyfikować oraz wykorzystywać zarówno do celów komercyjnych, jak i prywatnych.
Darmowy, odręczny font zaprojektowany i udostępniony za darmo do użytku własnego i komercyjnego przez norweskiego projektanta, Patricka Evensena Markussena.
Nowoczesny font zaprojektowany i udostępniony przez Adriena Coqueta. Autor udostępnił dwie wersje: bold i light. Wersja light jest darmowa, można ją wykorzystać w projektach własnych i komercyjnych.
Efektywny font, który sprawdzi się szczególnie na plakatach. Zaprojektowany przez Marcelo Reis Melo i udostępniony za darmo do użytku własnego – jeśli chcesz go użyć do projektów komercyjnych, skontaktuj się z autorem.
Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.
Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.
W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.
Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga.
O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
Public relations w sklepie online to nie tylko kontakt z dziennikarzem w sprawie artykułu. To także sposób na budowanie zaufania, rozpoznawalności i reputacji – zanim klient wejdzie na stronę, kliknie w reklamę lub doda produkt do koszyka. W tym poradniku pokażemy, jak działa PR w e-commerce, od czego zacząć i jak stworzyć relacje z mediami, które naprawdę zaprocentują.
Wykluczanie ze statystyk na Allegro może pomóc w zwiększeniu wyników sprzedaży i pokazanie rzeczywistej jakości obsługi klienta, która nie obejmuje sytuacji losowych, nieporozumień z kupującym oraz sytuacji, w których to nie sprzedawca, a przewoźnik jest odpowiedzialny za niezadowolenie klienta.
Facebook i Instagram są najbardziej rozpoznawalnymi platformami społecznościowymi. Decyzja o zamieszczaniu reklam na jednej czy drugiej platformie jest bardzo indywidualna. Zastanawiasz się jak rozliczyć faktury od Facebook i Instagram? W dzisiejszym artykule napiszemy na temat rozliczeń podatkowych i podatku u źródła.
Prywatny detektyw śledzi figurantów, pomaga odzyskać majątek, odnaleźć zaginioną osobę, czy ustalić ojcostwo. Klienci coraz częściej proszą też o sprawdzenie czy ich kontrahent jest wiarygodny. Sprawdź, jak otworzyć biuro detektywistyczne i jak zostać detektywem?
Klauzula informacyjna –
kontakt
telefoniczny marketing
Jeżeli wyrazisz zgodę, zadzwonimy do Ciebie, aby przybliżyć Ci naszą
ofertę. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, wysyłając
wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl. Administratorem Twoich
danych
osobowych będzie IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul.
Grabiszyńskiej 241G, 53-234 Wrocław. Więcej o tym, jak chronimy
Twoje
dane dowiesz się na stronie: https://www.ifirma.pl/rodo