Promocja landing page - atrakcyjny content to dopiero początek! | ifirma.pl

Landing page – atrakcyjny content to dopiero początek!

promocja landing page

Jak powinna wyglądać skuteczna promocja landing page, tak by na Twoją stronę trafiało jak najwięcej potencjalnych klientów? Jeśli właśnie tworzysz stronę z ofertą, przeczytaj nasz poradnik.

Landing page to niezwykle ważne narzędzie w walce o klienta. Dokładamy starań, by jego treść skłoniła odwiedzającego do podjęcia konkretnego działania. Jak jednak sprawić, by na tak przygotowaną stronę trafiało więcej internautów? Jakie są skuteczne metody na promowanie landing page?

Promocja landing page – planowanie to podstawa

Jeśli chcesz, by nowo założona landing page skutecznie przyciągała odwiedzających, albo po prostu interesuje Cię zwiększenie zainteresowania już istniejącą podstroną, to warto byś przemyślał zorganizowanie kampanii reklamowej. Dzięki zsynchronizowaniu działań i zorientowaniu na osiągnięcie założonych celów podejmowane kroki będą przynosiły lepsze rezultaty. Mając obrany cel, warto przeanalizować dostępne środki, dzięki którym promocja landing page będzie skuteczna. Jakie zatem narzędzia wykorzystać?

Social media

Jeszcze kilka lat temu ich znaczenie w działaniach marketingowych był marginalny, dzisiaj praktycznie nie sposób wyobrazić sobie skuteczną kampanię bez ich udziału. Facebook, Instagram czy Twitter to potężne narzędzia, które odpowiednio wykorzystane mogą przynieść świetne rezultaty. Podstawowym działaniem może być napisanie posta informującego o akcji, który będzie prowadził bezpośrednio na landing page.

Konta firmowe na Instagramie po weryfikacji mogą odsyłać bezpośrednio na wybraną stronę docelową kampanii, na Twitterze możesz umieścić Tweet (opcjonalnie skorzystać z promowania), albo wybrać jedną z wielu opcji reklamowych na Facebooku. Ten ostatni portal jest prawdziwym kombajnem dla wszystkich zajmujących się reklamą – do promowania landing page najlepiej sprawdzi się karuzela albo standardowy post – jeśli podłączysz to pod możliwości Facebook Ads, to możesz otrzymać naprawdę dobre rezultaty.

Lista mailingowa

Tak, nawet w dobie RODO e-mail marketing pozostaje wydajnym narzędziem docierającym do klientów. Jeśli rozważnie prowadzisz swoją politykę informacyjną i np. unikasz spamowania swoich byłych klientów i osób, które zgodziły się na otrzymywanie newsletterów, to dobrze przygotowany mail kierujący na landing page może okazać się strzałem w dziesiątkę!

Kampania w Google Ads

Płatna reklama w Google jest wciąż jednym z najskuteczniejszych sposobów na spopularyzowanie twojej landing page. Co ważne samo narzędzie od wyszukiwarkowego giganta daje nam mnóstwo opcji – np. pozwalających obrać jeden z predefiniowanych celów (skierowanie uwagi na landing page) i odpowiednio dostosować słowa kluczowe.

Pozycjonowanie landing page

Można polegać na ruchu organicznym z Google – zoptymalizowane treści strony docelowej tak, aby maksymalnie odpowiadała wymaganiom wyszukiwarki i była przez nią umieszczana na wysokiej pozycji. Znaczenie będą miały takie elementy jak tytuł, nagłówki, grafiki i treści pojawiające się jako ich alternatywy, a także rozmieszczenie faz kluczowych. Na pozycję strony mają wpływ również mniej oczywiste elementy – jak User Experience, czyli ogólne wrażenia z użytkowania strony – jej przejrzystość i kompozycja.

Nie zapominaj o słowach kluczowych

Słowa kluczowe nie są wyłącznie dodatkiem do landing page i związanej z nim kampanii. To jeden z najważniejszych elementów składowych, a odpowiednio dobrane znacznie zwiększają szanse na osiągnięcie sukcesu. Warto więc poświęcić im sporo uwagi i zastanowić się, jak łączą się z oferowanym produktem lub usługą, jak poważna jest konkurencja (nierzadko lepsze rezultaty przynosi mocniejsze zaangażowanie się w pozornie mniej atrakcyjne frazy). Narzędziem zwieńczającym wysiłki związane z doborem słów kluczowych jest Google Adwords Keyword Planner. Tak zaplanowana kampania powinna przynieść spodziewane rezultaty w postaci skutecznego wypromowania landing page.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga. O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.

O księgowości wiemy wszystko,
żebyś Ty nie musiał

Daj się zaskoczyć profesjonalnej wiedzy naszych księgowych i oddaj swoje rozliczenia w dobre ręce. A może wolisz samodzielną księgowość? Nasz program do księgowania online jest wyjątkowo prosty i intuicyjny w obsłudze, podobnie jak narzędzie do wystawiania faktur. Wybierz to, co najlepiej odpowiada Twoim potrzebom - ręczymy za każdą z usług ifirma.pl.

Romek

z ifirma.pl

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Załóż darmowe konto i testuj ifirmę bez zobowiązań

Nowoczesna

Rzetelna

Księgowość