Co dzieje się w social mediach? Przegląd aktualności 2024
Przegląd aktualności ze świata social mediów dowodzi, że w tej branży dużo się dzieje. Może mieć to wpływ na działania Twojej firmy w poszczególnych platformach. Sprawdź, jakie w ostatnim czasie zaszły zmiany. →Jak promować swój biznes w Internecie? Marketing w branży medycznej
Jak wygląda marketing w branży medycznej? Z jakich platform skorzystać, aby być widocznym w internecie? Sprawdź możliwości dobrane do osób wykonujących zawody medyczne. →Twitch czy YouTube. Która platforma jest lepsza do prowadzenia kanału firmowego i promowania marki?
Zarówno działania na platformie Twitch, jak i YouTube mogą przynieść wymierne korzyści Twojej firmie. Sprawdź specyfikę oraz możliwości reklamowe obu serwisów, a także zainspiruj się przykładowymi działaniami i kampaniami popularnych marek w obu platformach. →Komunikatory internetowe oraz ich zastosowanie w promocji firmy
Komunikatory internetowe to jedne z popularniejszych typów aplikacji wykorzystywanych przez użytkowników w życiu codziennym. Przeanalizujmy więc jak uzupełnić strategię marketingową firmy o działania na poszczególnych platformach. →Snapchat. Nie zapominaj o tej platformie opracowując strategię marketingową
Myśląc o działaniach w mediach społecznościowych, bierzesz pod uwagę aplikację Snapchat? Jeśli nie, to sprawdź, jakie możliwości Snapchat oferuje firmom i marketerom. →Czy warto tworzyć relacje (stories) na Instagramie prowadząc biznes?
Relacje na Instagramie to jedna z funkcji platformy, której wykorzystanie warto rozważyć w swojej strategii marketingowej. W artykule wyjaśniam, w jaki sposób pomagają wzmocnić relacje z odbiorcami oraz dzielę się wskazówkami na stworzenie skutecznych InstaStories. →Dlaczego warto wdrożyć newsletter na LinkedIn? Biuletyny na LinkedIn krok po kroku
Biuletyn na LinkedIn to alternatywa dla tradycyjnego newslettera. Funkcja ta to dobre rozwiązanie zarówno dla firm, jak i osób indywidualnych, które chcą rozwinąć swoją markę. Dowiedz się, jak wydawać newsletter na LinkedIn i dlaczego warto go tworzyć. →Kanał nadawczy na Instagramie. Jak wykorzystać tę funkcję w biznesie?
Jesteś twórcą internetowym? Prowadzisz małą działalność? Zajmujesz się freelancingiem? Sprawdź, jak kanał nadawczy na Instagramie może pomóc Ci zbudować społeczność na swoim profilu. →Threads vs. Twitter (X) — plusy i minusy. Z której platformy skorzystać w 2024?
Threads czy Twitter (X)? Przyglądamy się profilom działalności platform oraz omawiamy plusy i minusy każdej z nich. →Z biurem rachunkowym IFIRMA masz i czas, i firmę
Już za 149 zł
miesięcznie
- Pomagamy w przeniesieniu dokumentów i formalnościach
- Przydzielamy dedykowaną księgową
- Wygodnie dostarczasz dokumenty, a księgowa rozlicza miesiąc i wysyła deklaracje
Myślisz o zmianie księgowego?
Zostaw swój numer telefonu, a my znajdziemy księgowego dla Ciebie.
Ułatwienia dla e‑commerce
Wygodne integracje
Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.
Płatności w jednym miejscu
ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.
Łatwe generowanie faktur
Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.
Marlena / księgowa w IFIRMA