Co dają raporty?
Raporty szczegółowe pozwalają na:
- analizę wielkości sprzedaży poszczególnych towarów/usług w danym okresie (miesiąc, rok, kwartał),
- analizę wielkości sprzedaży zrealizowanej przez poszczególnych użytkowników dodanych do konta,
Sprzedaż miesięczna
- ustalenie poziomu realizacji założonych celów sprzedażowych (dla towaru/usługi, dla poszczególnych użytkowników). Poziom realizacji celów sprzedażowych można analizować w okresie miesięcznym, kwartalnym i rocznym,
- porównanie wartości i ilości sprzedanych towarów/usług dla wybranych użytkowników w analizowanym okresie,
- porównanie wielkości i wartości sprzedaży poszczególnych towarów/usług,
- ustalenie średniej ceny sprzedaży towaru/usługi w analizowanym okresie oraz udział sprzedaży towaru/usługi w sprzedaży całkowitej,
- analizę cen sprzedaży towaru/usługi w wybranym okresie,
- ustalenie dla danego towaru/usługi 10 najlepszych nabywców,
- ustalenie wartości sprzedaży zrealizowanej przez wybranego użytkownika w danym okresie oraz udział jego sprzedaży w sprzedaży całkowitej,
- analiza sprzedaży zrealizowanej przez użytkownika w wybranym okresie (z punktu widzenia wielkości/wartości sprzedaży np. w poszczególnych dniach miesiąca).
Statystyki
Serwis pozwala na eksport danych do pliku w formacie csv – osobno dla każdego raportu szczegółowego.
Raporty szczegółowe dostępne są na kontach korzystających z płatnej wersji serwisu w menu CRM > Raporty szczegółowe.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.