Integracja z Ebexo

ebexo

Czym charakteryzuje się sklep internetowy na Ebexo.pl i jak zintegrować go z księgowością online w ifirma.pl? Dowiedz się więcej.

Ebexo

Zintegruj ifirma.pl z Ebexo

Ebexo to narzędzie e-commerce do skutecznego zarządzania Twoim sklepem internetowym.

Ebexo to ogromna ilość funkcjonalności, indywidualna i atrakcyjna grafika, stałe aktualizacje oprogramowania, zaawansowany system mailingowy Emelo oraz łatwy w obsłudze panel administracyjny. Ebexo to duża liczba wdrożeń i wspieranie na co dzień wielu dochodowych sklepów.

Ebexo to także doświadczony zespół agencji interaktywnej Ibero będący do dyspozycji w zakresie marketingu 360°. Tak prezentuje się e-commerce przyszłości w wydaniu Ebexo.

Sprawdź, jak zintegrować ifirma.pl z Ebexo.

E-sklep na Ebexo

Oprogramowanie Ebexo to chętnie wybierany produkt, przeznaczony dla osób planujących przenieść (lub stworzyć na nowo) swój biznes w sieci. Współpraca w ramach platformy internetowej umożliwia stosunkowo łatwe i szybkie założenie własnego sklepu online. Użytkownik, który skonfrontuje się z ofertą Ebexo, ma kilka możliwości współpracy. Czy charakteryzują się wyróżnione modele oprogramowania i jakie funkcjonalności gwarantuje serwis?

Obsługa produktów i sprzedaży. Prostota i maksymalne uproszczenie zadań

Narzędzia zaprezentowane przez specjalistów z portalu Ebexo umożliwiają sprawne sprzedawanie produktów, usług, a nawet plików multimedialnych (ebooków, audiobooków, grafik) za pośrednictwem indywidualnych witryn sklepowych.

Ogromną zaletą Ebexo jest możliwość szerokiej prezentacji cech własnych towarów – długości opisów, listy cech, katalogi – są niemalże nieograniczone. Na korzyść portalu działa także intuicyjne filtrowanie produktów – kupujący ma możliwość ustawienia dedykowanych opcji sortowania, dzięki czemu sam proces decyzyjny zostaje maksymalnie skrócony. Łatwa i szybka obsługa zamówień, potwierdzana na każdym kroku transakcji przez komunikaty oraz powiadomienia elektroniczne, zachęca osoby odwiedzające sklep internetowy do dokonania udanych zakupów.

Sprzedaż jest maksymalnie uproszczona dzięki wykorzystaniu technologii hurtowni online – właściciel sklepu może swobodnie wybierać spośród szerokiej gamy hurtowników dostarczających najlepsze towary. Nad całością przedsięwzięcia działa nie tylko profesjonalna kadra pomocnicza Ebexo, ale również bogate zestawienie statystyk sprzedażowych i raportów, dzięki którym sprzedawca może wyciągnąć najważniejsze wnioski dotyczące skuteczności funkcjonowania sklepu.

Wzmocnienie sprzedaży – promocja i współpraca z portalami zewnętrznymi

Ebexo współpracuje z największymi dostawcami produktów, a także wykorzystuje najpopularniejsze systemy płatności internetowych. Takie zestawienie potęguje zadowolenie klientów – mogą oni swobodnie wybierać formę dostawy towarów, wyszukać konkretną firmę kurierską świadczącą usługi, czy też formę przelewu online. System generowania listów przewozowych umożliwia samodzielne generowanie etykiet. Cała działalność biznesowa może zostać prowadzona bez opuszczania swojego domu.

Ebexo, znając uwarunkowania rynkowe, stawia także na promocję sprzedaży oraz wydajne pozycjonowanie witryn w przeglądarkach. Autorski sklep internetowy można połączyć także z innymi, zewnętrznymi portalami sprzedażowymi: m.in. Allegro. Coraz popularniejsze staje się także korzystanie z porównywarek cenowych, na których może znaleźć się oferta przedstawiana przez konkretny e-sklep. Katalog produktów znajdzie swoje miejsce na Ceneo, Skąpcu, Nokaucie czy Sklepach24.

Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga. O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.

O księgowości wiemy wszystko,
żebyś Ty nie musiał

Daj się zaskoczyć profesjonalnej wiedzy naszych księgowych i oddaj swoje rozliczenia w dobre ręce. A może wolisz samodzielną księgowość? Nasz program do księgowania online jest wyjątkowo prosty i intuicyjny w obsłudze, podobnie jak narzędzie do wystawiania faktur. Wybierz to, co najlepiej odpowiada Twoim potrzebom - ręczymy za każdą z usług ifirma.pl.

Romek

z ifirma.pl

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Wygodne
integracje i ułatwienia

Sprawdź wszystkie integracje

Program do faktur ifirma.pl w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e-commerce, jak Shoper, Shoplo czy PrestaShop.

Ifirma.pl łączy się również z urządzeniami fiskalnymi oraz pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur - wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.