Zintegruj ifirma.pl z e-sklepem przyjaznym dla Allegro, Google i Facebooka.
Ponad 7000 sklepów internetowych wybrało oprogramowanie Shoper. Jego zaawansowane funkcje i przyjazny panel doceniają wszyscy klienci – teraz również użytkownicy ifirma.pl.
Przygotowana przez Shoper.pl integracja obejmuje jedynie wystawianie faktur.
Dla faktur proforma wystawionych w sklepie można wystawić faktury sprzedaży (po imporcie do ifirma.pl).
Szczegółowa instrukcja dotycząca integracji znajduje się na www.shoper.pl.
Proces zakładania i rozbudowy sklepu internetowego nie musi być trudny, męczący i wymagający, ani zajmować wielu tygodni. Warto sobie usprawnić pracę dzięki zastosowaniu odpowiedniego oprogramowania takiego jak Shoper, dzięki któremu postawienie e-sklepu będzie o wiele łatwiejsze. Rozwiązanie dedykowane dla małych i dużych sprzedawców świetnie sprawdzi się w każdej branży. Jakie są jego najważniejsze zalety?
Ułatwienie handlu w internecie
Shoper to oprogramowanie stawiające na pierwszym miejscu funkcjonalność i użyteczność z punktu widzenia sprzedawcy. Z tego powodu oferuje przede wszystkim prosty i nieskomplikowany interfejs do zarządzania sklepem. Dodawanie produktów, ich opisów i zdjęć oraz późniejsza edycja bazuje na standardowym edytorze rozbudowanym o możliwość tagowania towarów, łączenia ich w grupy i dodawania własnych cech takich tak waga, rozmiar, kolor itp. Oprogramowanie posiada pełne wsparcie techniczne oraz wbudowany system integracji z takimi serwisami jak Allegro, Subiekt i Ceneo. Dzięki temu Shoper znacznie ułatwia internetowy handel, ponieważ sprzedawca może operować na jednym systemie (programie) bez konieczności przełączania się co chwilę do kolejnych.
Błyskawiczne zakładanie sklepu i co jeszcze?
Dzięki intuicyjnemu instalatorowi założenie sklepu z oprogramowaniem Shoper jest szybkie, proste i wygodne. Import zewnętrznych danych umożliwia błyskawiczną implementację gotowej bazy produktów, a responsywna grafika i dopracowany kod pozwalają na bezproblemowe i bezawaryjne wyświetlanie sklepu na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych. Warto wspomnieć też o takich cechach oprogramowania, które odpowiadają bezpośrednio za jego kompleksowe działanie:
dedykowane aplikacje i moduły dodatkowe wspomagające działanie sklepu,
nowoczesny system e-płatności z niskimi prowizjami,
integracja z Facebookiem i Google Analytics,
możliwość skorzystania z kampanii marketingowych na partnerskich witrynach,
specjalne certyfikaty SSL niezbędne w e-sklepach z płatnościami,
opcja wykupu usługi Shoper Premium z dedykowanym opiekunem projektu (sklepu).
Dodatkowo zakładając sklep na Shoper można liczyć na 14-dniowy darmowy okres testowy.
Pakiet dostosowany do potrzeb
Oprogramowanie Shoper dopasowane jest do oczekiwań klientów oraz ich możliwości finansowych. Dlatego występuje w odrębnych pakietach cenowych, które różnią się także niektórymi parametrami. Są to między innymi liczba możliwych produktów wystawionych do jednoczesnej sprzedaży (od 10 tysięcy do nielimitowanej), wielkość dostępnego transferu danych, a także opcje dodatkowe jak integracja z Allegro, API firm kurierskich czy wysokość prowizji od każdej transakcji za pomocą Shoper Płatności.
Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.
Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.
W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.
Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.
Czy mozna przekazac z shopera kody ean aby byly na fakrurze?
24 czerwca 2022 o 11:54
Ifirma
Faktura wystawiana przez serwis nie posiada takiej kolumny jak KOD EAN. Kod można dopisać przy nazwie towaru tak by pobrany został z towarem, lub w uwagach na dokumencie.
Dodaj komentarz
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga.
O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
Po zakończeniu działalności gospodarczej planujesz jej ponowne rozpoczęcie? W takim razie sprawdź, czy masz prawo do zwolnienia z VAT i jaką formę opodatkowania możesz wybrać.
Czy wiesz, że networking i lokalne partnerstwa mogą stać się kołem napędowym rozwoju Twojej firmy? Współpraca z innymi przedsiębiorcami nie tylko poszerza możliwości, ale także buduje pozytywny wizerunek w lokalnej społeczności. Dowiedz się, dlaczego rola networkingu jest tak ważna i jak skutecznie rozwijać relacje, aby osiągnąć wymierne korzyści dla swojego biznesu.
Z dniem 1 grudnia 2024 roku zaczęła obowiązywać Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2024/2831 w sprawie poprawy warunków pracy za pośrednictwem platform, znana jako dyrektywa platformowa, mająca na celu uregulowanie i poprawę warunków pracy osób świadczących usługi za pośrednictwem platform cyfrowych. Nowe przepisy wprowadzają m.in. domniemanie istnienia stosunku pracy oraz większą przejrzystość algorytmicznego zarządzania. Państwa członkowskie Unii Europejskiej, w tym Polska, mają czas do 2 grudnia 2026 roku na dostosowanie krajowego prawa do nowych unijnych wymogów.
Klauzula informacyjna –
kontakt
telefoniczny marketing
Jeżeli wyrazisz zgodę, zadzwonimy do Ciebie, aby przybliżyć Ci naszą
ofertę. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, wysyłając
wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl. Administratorem Twoich
danych
osobowych będzie IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul.
Grabiszyńskiej 241G, 53-234 Wrocław. Więcej o tym, jak chronimy
Twoje
dane dowiesz się na stronie: https://www.ifirma.pl/rodo
Czy mozna przekazac z shopera kody ean aby byly na fakrurze?
Faktura wystawiana przez serwis nie posiada takiej kolumny jak KOD EAN. Kod można dopisać przy nazwie towaru tak by pobrany został z towarem, lub w uwagach na dokumencie.