Powrót

Integracja z Shoper

sklep shoper

Zaawansowane funkcje i przyjazny panel Shoper doceniają wszyscy klienci – w tym użytkownicy ifirma.pl, którzy mogą zintegrować obie platformy.

Zapisz się do naszego newslettera i raz w tygodniu otrzymuj nową wiedzę z zakresu księgowości, biznesu i technologii. Tylko wartościowe informacje.

Sklep Shoper

Zintegruj ifirma.pl z Shoperem

Zintegruj ifirma.pl z e-sklepem przyjaznym dla Allegro, Google i Facebooka.

Ponad 7000 sklepów internetowych wybrało oprogramowanie Shoper. Jego zaawansowane funkcje i przyjazny panel doceniają wszyscy klienci – teraz również użytkownicy ifirma.pl.

Przygotowana przez Shoper.pl integracja obejmuje jedynie wystawianie faktur.

Dla faktur proforma wystawionych w sklepie można wystawić faktury sprzedaży (po imporcie do ifirma.pl).

Szczegółowa instrukcja dotycząca integracji znajduje się na www.shoper.pl.

Proces zakładania i rozbudowy sklepu internetowego nie musi być trudny, męczący i wymagający, ani zajmować wielu tygodni. Warto sobie usprawnić pracę dzięki zastosowaniu odpowiedniego oprogramowania takiego jak Shoper, dzięki któremu postawienie e-sklepu będzie o wiele łatwiejsze. Rozwiązanie dedykowane dla małych i dużych sprzedawców świetnie sprawdzi się w każdej branży. Jakie są jego najważniejsze zalety?

Ułatwienie handlu w internecie

Shoper to oprogramowanie stawiające na pierwszym miejscu funkcjonalność i użyteczność z punktu widzenia sprzedawcy. Z tego powodu oferuje przede wszystkim prosty i nieskomplikowany interfejs do zarządzania sklepem. Dodawanie produktów, ich opisów i zdjęć oraz późniejsza edycja bazuje na standardowym edytorze rozbudowanym o możliwość tagowania towarów, łączenia ich w grupy i dodawania własnych cech takich tak waga, rozmiar, kolor itp. Oprogramowanie posiada pełne wsparcie techniczne oraz wbudowany system integracji z takimi serwisami jak Allegro, Subiekt i Ceneo. Dzięki temu Shoper znacznie ułatwia internetowy handel, ponieważ sprzedawca może operować na jednym systemie (programie) bez konieczności przełączania się co chwilę do kolejnych.

Błyskawiczne zakładanie sklepu i co jeszcze?

Dzięki intuicyjnemu instalatorowi założenie sklepu z oprogramowaniem Shoper jest szybkie, proste i wygodne. Import zewnętrznych danych umożliwia błyskawiczną implementację gotowej bazy produktów, a responsywna grafika i dopracowany kod pozwalają na bezproblemowe i bezawaryjne wyświetlanie sklepu na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych. Warto wspomnieć też o takich cechach oprogramowania, które odpowiadają bezpośrednio za jego kompleksowe działanie:

  • dedykowane aplikacje i moduły dodatkowe wspomagające działanie sklepu,
  • nowoczesny system e-płatności z niskimi prowizjami,
  • integracja z Facebookiem i Google Analytics,
  • możliwość skorzystania z kampanii marketingowych na partnerskich witrynach,
  • specjalne certyfikaty SSL niezbędne w e-sklepach z płatnościami,
  • opcja wykupu usługi Shoper Premium z dedykowanym opiekunem projektu (sklepu).

Dodatkowo zakładając sklep na Shoper można liczyć na 14-dniowy darmowy okres testowy.

Pakiet dostosowany do potrzeb

Oprogramowanie Shoper dopasowane jest do oczekiwań klientów oraz ich możliwości finansowych. Dlatego występuje w odrębnych pakietach cenowych, które różnią się także niektórymi parametrami. Są to między innymi liczba możliwych produktów wystawionych do jednoczesnej sprzedaży (od 10 tysięcy do nielimitowanej), wielkość dostępnego transferu danych, a także opcje dodatkowe jak integracja z Allegro, API firm kurierskich czy wysokość prowizji od każdej transakcji za pomocą Shoper Płatności.

Klauzula/ zastrzeżenie prawne na ifirma.pl

Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.

2 komentarze

  1. Nowicki Łukasz

    Czy mozna przekazac z shopera kody ean aby byly na fakrurze?

  2. Ifirma

    Faktura wystawiana przez serwis nie posiada takiej kolumny jak KOD EAN. Kod można dopisać przy nazwie towaru tak by pobrany został z towarem, lub w uwagach na dokumencie.

Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga. O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.

Twój znajomy zakłada firmę Blog banner
Darmowy program do faktur online Darmowy program do faktur online Darmowy program do faktur online

O księgowości wiemy wszystko,
żebyś Ty nie musiał

Daj się zaskoczyć profesjonalnej wiedzy naszych księgowych i oddaj swoje rozliczenia w dobre ręce. A może wolisz samodzielną księgowość? Nasz program do księgowania online jest wyjątkowo prosty i intuicyjny w obsłudze, podobnie jak narzędzie do wystawiania faktur. Wybierz to, co najlepiej odpowiada Twoim potrzebom - ręczymy za każdą z usług ifirma.pl.

Romek

z ifirma.pl

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Wygodne
integracje i ułatwienia

Sprawdź wszystkie integracje

Program do faktur ifirma.pl w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e-commerce, jak Shoper, Shoplo czy PrestaShop.

Ifirma.pl łączy się również z urządzeniami fiskalnymi oraz pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur - wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.