Threads czy Twitter (X)? Przyglądamy się profilom działalności platform oraz omawiamy plusy i minusy każdej z nich.
Podejrzewamy, że każdy spotkał się z określeniem, że „to nie szata zdobi człowieka” – oczywiście najważniejsze jest to co mamy…
Czym jest lejek rekrutacyjny i jak pomaga w ocenie efektów rekrutacji?
W nomenklaturze public relations można znaleźć wiele podobnych pojęć, takich jak kampanie, plany, strategie czy działania PRowymi. Mimo, iż granica…
2021 to rok wyjątkowy pod wieloma względami. Niekorzystna sytuacja pandemiczna przeorientowała wiele sposobów prowadzania biznesów. Firmy zostały zmuszone do szukania…
Pojęcia „PR” oraz „marketing”, choć słusznie kojarzone ze sferą zarządzania biznesem, często używane są w niewłaściwych kontekstach i znaczeniach. Nieświadome…
Świadczysz usługi wydawnicze? Sprawdź, czy należy je oznaczać kodami GTU.
Tworzysz filmy video? W takim razie na pewno wiesz, jak czasochłonne jest to zajęcie. Wymyślenie scenariusza, zadbanie o mnóstwo detali…
Ponad 60 proc. małych firm inwestuje w reklamę internetową, ale wiele z nich przyznaje, że ich wiedza na temat narzędzi…
Nie tylko wielkie korporacje mogą promować swoje usługi w Internecie i zdobywać w ten sposób klientów. Może to robić każdy…