marketing dla małych firm Jak efektywnie promować małą firmę? Narzędzia do budowania marki dla małych firm – co wybrać?
Skuteczny marketing w internecie dla małych firm to sposób na zwiększenie rozpoznawalności i dotarcie do nowych klientów. Dzięki odpowiednim narzędziom promocja małej firmy w internecie może być prosta i dostosowana do budżetu. Sprawdź, jak budować markę i przyciągać klientów bez dużych nakładów finansowych.
|
woocommerce - załóż swój sklep krok po kroku Jak założyć sklep na WooCommerce?
Prowadzenie własnego sklepu internetowego to współcześnie jeden z najbardziej opłacalnych pomysłów na biznes. Jednak sukces przedsięwzięcia uzależniony jest od sumiennego zaplanowania poszczególnych działań, wykorzystując odpowiednie narzędzia.
|
polityka cookies Polityka cookies oraz polityka prywatności – najważniejsze informacje
Każdy sklep internetowy musi spełnić pewne wymogi formalne, a przede wszystkim umieścić na swojej stronie internetowej odpowiednie dokumenty informacyjne dla użytkownika – klienta.
|
e-commerce w polsce Czy Polacy coraz częściej robią zakupy za granicą? Omówienie raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2024”
Gemius po raz kolejny wydał raport na temat rynku e-commerce w Polsce, a my zaglądamy do środka, by przyjrzeć się, jak zmienia się świat zakupów online. Tegoroczna odsłona „E-commerce w Polsce 2024” pokazuje, że aż 78% polskich internautów przynajmniej raz w życiu dokonało zakupów w sieci. Raport ujawnia również motywację polskich konsumentów do zakupów w sieci, a także wskazuje na rosnące zainteresowanie zagranicznymi platformami zakupowymi.
|
Negatywne opinie na Allegro Negatywne opinie na Allegro – jak ich uniknąć? Rozmowa z ekspertami
Prowadzenie sklepu online łączy się z licznymi wyzwaniami. W rozmowie prowadzonej przez Krzysztofa Janosia, CEO Kuznia-Kadr.pl – Maciej Drzewiecki oraz Product Owner w IFIRMA – Damian Wizerd skupią się na aspekcie negatywnych opinii na Allegro. Skąd one się biorą, z czego wynikają, jak działać, by było ich jak najmniej i jak reagować, kiedy już się pojawiają?
|
Jak rozpocząć przygodę z e-commerce Jak rozpocząć przygodę z e-commerce – wywiad z ekspertami
Jak zacząć przygodę ze sprzedażą online? Czy do sukcesu wystarczy dobry pomysł i trochę szczęścia? A może da się opracować przemyślaną strategię krok po kroku? O tym z Krzysztofem Janosiem porozmawiają Tomasz Petryszak, koordynator zespołów księgowych IFIRMA, oraz Damian Wizert, specjalista e-commerce.
|
strefa marek allegro Czy sklep w Strefie Marek Allegro ma sens?
Pierwsza marka produktowa powstała prawie 7 tysięcy lat temu w Transylwanii. Były to wyroby ceramiczne, które miały oznaczenie warsztatu, w którym zostały wykonane. Jeśli już 7 tysięcy lat temu oznaczano wyroby, aby wskazać ich producenta, warto zastanowić się, czy ta zasada nadal obowiązuje na współczesnych marketplace’ach i czy możemy ją wykorzystać, aby się wyróżnić.
|
Dropshipping na Allegro Dropshipping na Allegro – jak zacząć? Wszystko, co musisz wiedzieć!
Dropshipping to sposób realizacji zamówień, jakie wpływają poprzez nasze kanały sprzedażowe, w którym nie przechowujemy towarów w magazynie. Gdy klient złoży zamówienie, np. na Allegro, przekazujemy dane dostawy bezpośrednio do naszego dostawcy. To on przygotowuje i wysyła przesyłkę do klienta. Dzięki temu nie musimy utrzymywać magazynu ani inwestować w zapasy. Wysyłki są realizowane bezpośrednio od dostawcy do klienta, bez naszego kontaktu z towarem.
|
Koszty na Allegro Koszty na Allegro – na jakie koszty należy zwrócić uwagę?
Prowadzenie sklepu na Allegro może być niezwykle korzystne, ale wiąże się również z wieloma kosztami, które mogą wpływać na rentowność Twojego biznesu. Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym sprzedawcą, czy dopiero zaczynasz przygodę z e-commerce, zrozumienie wszystkich kosztów związanych z prowadzeniem sklepu na Allegro jest kluczem do sukcesu.
|
regulamin sklepu internetowego Regulamin sklepu internetowego – gotowy wzór do pobrania!
Regulamin sklepu online to bardzo ważny e-dokument. Dlaczego? Ponieważ zawiera zbiór zasad, praw i obowiązków stron uczestniczących w świadczeniu usług drogą elektroniczną. Co więcej, ma on charakter informacyjny, ponieważ potencjalny klient musi wiedzieć (przed przystąpieniem do zawarcia umowy sprzedaży), na jakich warunkach będzie się odbywać ewentualny proces sprzedaży produktu i jakie ewentualnie przysługują mu uprawienia związane z nabytym towarem.
|

Mobilnie czy
stacjonarnie?

Korzystaj jak chcesz!

Zleć księgowość

Pobierz darmową aplikację mobilną

aplikacja mobilna ifirma

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Obsługa zamówień e-commerce

Obsługuj zamówienia z IFIRMA z marketplace i sklepów internetowych takich jak Allegro, Shoper, PrestaShop itp. Obsługuj, pakuj i wysyłaj zamówienia w jednym wygodnym ekosystemie

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Fakturowanie i księgowość

W IFIRMA wraz z obsługą zamówień e-commerce możesz wygodnie wystawiać faktury do zamówień, generować paragony, a także zlecić nam obsługę księgową Twojego sklepu internetowego

Wygodne integracje
Ekosystem integracji

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
erli integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003