Ups! Mamy problem. Czym jest komunikacja kryzysowa i jak ją zaplanować?
Od pomysłu po wdrożenie. Rola technologii w procesie tworzenia i doskonalenia produktów. Przykłady
Psychologia a cena. Taktyki cenowe, które oddziałują na emocje
Segmentacja cenowa – czym jest i jak ją wykorzystać w swoim biznesie? Kilka porad
Marketing a PR – jaka jest różnica pomiędzy nimi i czy potrzebujesz obu tych działań?
Google Consent Mode v2, czyli tryb zgody, którego nie możesz pominąć. Na czym polega?
Na czym polega strategia marki i z czego powinna się składać? Praktyczne wskazówki
Jak radzić sobie z niskimi cenami konkurentów? 4 pomocne strategie
Roadmapa produktu. Jak stworzyć taki dokument? 4 podstawowe kroki
Różnice kulturowe a ich wpływ na biznes. Jakie mają znaczenie? Zobaczmy na przykłady
Obsługuj zamówienia z IFIRMA z marketplace i sklepów internetowych takich jak Allegro, Shoper, PrestaShop itp. Obsługuj, pakuj i wysyłaj zamówienia w jednym wygodnym ekosystemie
W IFIRMA wraz z obsługą zamówień e-commerce możesz wygodnie wystawiać faktury do zamówień, generować paragony, a także zlecić nam obsługę księgową Twojego sklepu internetowego
Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.