Ekonomia

Ruszasz z ekspansją swojego startupu? Zatrzymaj się i najpierw przeczytaj ten tekst
Wejście na nowe rynki to strategiczny krok, który może przynieść firmie ogromne korzyści. Jednocześnie niesie ze sobą wiele ryzyk. Jak przeprowadzić ekspansję? O radę poprosiłem Piotra Smolenia, CEO Symmetrical.AI i Dawida Leśniakiewicza, współzałożyciela Gigantów Programowania.
|
Kreatywność w biznesie. Jak generować innowacyjne pomysły produktowe?
Kreatywność nie jest jedynie cechą indywidualną. To także proces, którym można zarządzać i który można rozwijać w strukturze przedsiębiorstwa. Kreatywność jest pożywką dla innowacji – a czym one są oraz jak ich poszukiwać? O tym poniżej. A zaczniemy nieco dramatycznie. Od porażek.
|
Misja, wizja i wartości Misja, wizja i wartości – jak wpływają na organizację? Praktyczne przykłady
Chociaż misja, wizja i wartości bywają trudne do uchwycenia w codziennej przedsiębiorczej rzeczywistości, to są kluczowe w życiu każdej organizacji. Czym właściwie są i w jaki sposób przekładają się na biznes? Zobaczmy na przykładzie Buffera, Google’a i Netflixa.
|
Bez nudy i sztampy. O storytellingu marki rodem z Hollywood. Jak się to robi? Patrz
Zapraszamy do podróży przez świat storytellingu! Czym jest ta tajemnicza sztuka opowiadania historii o marce? Odpowiedzi znajdziecie w naszym artykule!
|
Product-market fit Zanim zaczniesz skalować biznes, znajdź product-market fit. A zacznij od 40%, piramidy Olsena i rady Reida Hoffmana
Jeśli produkt nie odpowiada na potrzebę rynku, to nikt go nie kupi. Wiadomo. Musi być odpowiedzią na problem. Ale w jaki sposób budować product-market fit, czyli szukać dopasowania produktu do rynku? Zacznij od tego tekstu. Znajdziesz tu kilka rad od Ellisa, Olsena i Hoffmana. Ten ostatni założył LinkedIna.
|
metryki cenowe Za co kasować klientów? Czyli jak wybrać metryki cenowe dla swojego biznesu
Jednym z czynników, który pomaga nie tylko przyciągać lepszych klientów, ale także ich zatrzymywać na dłużej jest metryka cenowa. Na czym ona polega i jak ją wybrać? O tym w poniższym artykule.
|
Polityka cenowa Nowy klient czy wyższa cena – co jest ważniejsze? Kilka słów o polityce cenowej
Czym jest polityka cenowa? Dlaczego jest tak ważna w każdej organizacji? A także jak podejść do ustalania cen produktów i usług w swojej firmie? W tym artykule udzielimy odpowiedzi na wszystkie te pytania.
|
Firma usługowa czy produktowa Firma usługowa czy produktowa – na którą lepiej się zdecydować?
Wybór pomiędzy firmą usługową a produktową to jedna z kluczowych decyzji, którą należy podjąć, startując z nowym biznesem. W artykule przyjrzymy się temu dylematowi, analizując plusy i minusy obu podejść, a także dostarczając wskazówek, które pomogą ci znaleźć odpowiedź na to pytanie.
|
jak technologia zmienia kanały dystrybucji 12 przykładów, jak technologia zmienia kanały dystrybucji
Wraz z postępem technologicznym kanały dystrybucji przeszły ewolucję, która wywarła ogromny wpływ na sposoby, w jakie produkty i usługi docierają do konsumentów.
|
firmbee no image Czym są fazy sesji giełdowej i co oznaczają dla inwestora?
Po otworzeniu rachunku inwestycyjnego i wpłaceniu na niego środków możesz zacząć działać na giełdzie. Funkcjonują jednak na niej określone przedziały czasowe, w których należy dokonywać transakcji. Są to tzw. sesje giełdowe, a w tym artykule wyjaśnimy, czym się one charakteryzują.
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce