Marketing

Czy warto reklamować się z małym budżetem? Małe budżety a strategia promocji
Reklamowanie się z małym budżetem może przynieść świetne rezultaty, jeśli firma zastosuje odpowiednią strategię i skupi się na najważniejszych celach. Sprawdź, co zrobić, aby zmaksymalizować efekty!
|
Jak przygotować plan zdjęciowy Jak dobrze przygotować plan zdjęciowy?
Przygotowanie dobrego planu zdjęciowego to klucz do efektywnej pracy całej ekipy filmowej. Organizacja, podział ról i odpowiednie zaplecze techniczne pozwalają uniknąć opóźnień, niepotrzebnych kosztów i stresu. Zobacz, o jakie elementy należy zadbać.
|
Design thinking Design thinking – budowanie przewagi rynkowej
W dzisiejszym dynamicznym świecie innowacje i kreatywność stają się podstawą sukcesu. Tradycyjne metody projektowania i rozwiązywania problemów często okazują się niewystarczające, dlatego coraz więcej organizacji sięga po design thinking – metodologię stawiającą człowieka w centrum procesu twórczego. Czym właściwie jest design thinking i dlaczego stał się tak popularny?
|
jak zaprojektować kartę produktu Jak zaprojektować kartę produktu, aby sprzedawała? 5 porad od UX Designera
User Experience, a inaczej doświadczenia użytkowników na stronie internetowej mają ogromny wpływ na konwersje.
|
społeczna odpowiedzialność biznesu CSR jako narzędzie marketingowe dla MŚP
CSR to coś więcej niż odpowiedzialność – to szansa na rozwój i budowanie silnej marki. Firmy, które angażują się społecznie i ekologicznie, nie tylko poprawiają swój wizerunek, ale także zyskują lojalnych klientów i zmotywowanych pracowników. Sprawdź, jak MŚP mogą skutecznie wdrożyć CSR i wykorzystać go do wzmacniania swojej pozycji na rynku.
|
dobry kurs internetowy Cechy dobrego kursu internetowego
W dobie dynamicznie rozwijającej się edukacji online kursy internetowe stały się jednym z najpopularniejszych sposobów zdobywania wiedzy i umiejętności.
|
analityka online Co mówią dane? 5 raportów analitycznych Twojej strony, które powinieneś znać
Zarządzanie stroną internetową to nie tylko dbanie o jej estetykę i funkcjonalność. To także umiejętność efektywnej analizy danych, które pozwalają zrozumieć m.in to, jak użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną.
|
networking Rola networkingu i partnerstw lokalnych w rozwoju małych i średnich firm
Czy wiesz, że networking i lokalne partnerstwa mogą stać się kołem napędowym rozwoju Twojej firmy? Współpraca z innymi przedsiębiorcami nie tylko poszerza możliwości, ale także buduje pozytywny wizerunek w lokalnej społeczności. Dowiedz się, dlaczego rola networkingu jest tak ważna i jak skutecznie rozwijać relacje, aby osiągnąć wymierne korzyści dla swojego biznesu.
|
brak widoczności w google 6 powodów, przez które Twoja strona nie wyświetla się w Google
Jeśli miałbym określić, co stanowi fundamentalny warunek dla każdej firmy w procesie promocji w organicznych wynikach wyszukiwarek internetowych, to bez wątpienia byłaby to widoczność jej witryny w tych zasobach. Od tego wszystko się zaczyna, a bez tego, jak mawiał klasyk „nie będzie niczego”.
|
gdzie się reklamować w internecie 7 miejsc do skutecznej promocji w sieci
Świat e-marketingu od dawna zdominowany jest przez dwóch gigantów – Google oraz Facebooka. Wielu reklamodawców szuka jednak alternatywnych sposobów promocji, z powodu kwestii finansowych, ale też praktycznych.
|

Mobilnie czy
stacjonarnie?

Korzystaj jak chcesz!

Zleć księgowość

Pobierz darmową aplikację mobilną

aplikacja mobilna ifirma

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Obsługa zamówień e-commerce

Obsługuj zamówienia z IFIRMA z marketplace i sklepów internetowych takich jak Allegro, Shoper, PrestaShop itp. Obsługuj, pakuj i wysyłaj zamówienia w jednym wygodnym ekosystemie

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Fakturowanie i księgowość

W IFIRMA wraz z obsługą zamówień e-commerce możesz wygodnie wystawiać faktury do zamówień, generować paragony, a także zlecić nam obsługę księgową Twojego sklepu internetowego

Wygodne integracje
Ekosystem integracji

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
erli integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003