Przedsiębiorcy wykorzystujący internet do promowania swojej marki z pewnością się ucieszą. Google udostępniło bowiem narzędzie, które znacznie ułatwi im zarządzanie informacjami o firmie oraz dotarcie do nowych klientów. Oto Google Moja Firma.
Przedsiębiorcy wykorzystujący internet do promowania swojej marki z pewnością się ucieszą. Google udostępniło bowiem narzędzie, które znacznie ułatwi im zarządzanie informacjami o firmie oraz dotarcie do nowych klientów. Oto Google Moja Firma.
Google Moja Firma to bezpłatne narzędzie, które skupia w sobie wszelkie przydatne dla firm funkcje – od zarządzania informacjami po statystyki. Za sprawą aplikacji w prosty sposób można aktualizować dane wyświetlane w wyszukiwarce, Mapach Google i w Google Plus, a dzięki temu dotrzeć do klientów, którzy szukają tam informacji na temat usług i firmy. Narzędziem można zarządzać z komputera, telefonu lub tabletu.
Źródło: google.pl/business
Narzędziem Google Moja Firma powinni zainteresować się przede wszystkim ci, którym zależy na bezpłatnym promowaniu się w internecie. Dzięki Google Moja Firma w prosty sposób można zamieścić w internecie informacje takie jak godziny otwarcia, dane kontaktowe, informacje o firmie czy wskazówki dojazdu do firmy. Google wyświetli je zarówno w wyszukiwarce, jak i na Mapach Google i w Google+.
Narzędzie ułatwi też budowanie wizerunku firmy w internecie i kontakt z klientami. Do podstawowych funkcji Google Moja Firma zaliczyć można między innymi:
dodawanie zdjęć prezentujących firmę,
publikowanie wirtualnego spaceru po niej,
śledzenie oraz odpowiadanie na komentarze i opinie zamieszczone w usługach Google,
dzielenie się aktualnościami,
publikowanie wpisów i wydarzeń na Google+.
Bardzo przydatną funkcją są statystyki, dzięki którym można łatwo monitorować popularność marki, sprawdzić w jaki sposób użytkownicy odwiedzający jej profil znaleźli ją w internecie, a także w jaki sposób wchodzą z nią w interakcję. Co więcej, usługę Google Moja Firma można w prosty sposób zintegrować z Google Analytics.
Przedsiębiorcy prowadzący profil swojej firmy na Google+ mogą zapoznać się z nowym narzędziem pod adresem google.pl/mojafirma. Natomiast dla tych, którzy nie mają jeszcze profilu swojej firmy na Google+ przygotowano specjalny samouczek i przewodnik, oba dostępne pod adresem google.com/mybusiness.
Aplikacja Google Moja Firma jest już gotowa do pobrania na Google Play.
Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.
Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.
W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.
Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga.
O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
Sportowe emocje, rywalizacja na najwyższym poziomie i niezłomny duch walki – tak w kilku słowach można opisać Memoriał Marka Petrusewicza, który odbędzie się już 7 i 8 listopada na pływalni Orbita przy ul. Wejherowskiej 34 we Wrocławiu. W tym roku IFIRMA dołącza do grona partnerów wydarzenia, wspierając zawodników w drodze po nowe rekordy.
Zastanawiasz się, kto pomaga firmom stanąć na nogi, gdy grozi im upadłość? To właśnie doradca restrukturyzacyjny. Jego zadaniem jest wsparcie przedsiębiorców w poprawie ich trudnej sytuacji finansowej i tym samym uniknięciu upadłości.
Sposób, w jaki liderzy zarządzają swoimi zespołami, ma ogromny wpływ na motywację, retencję i wyniki biznesowe. Badania Gallupa (2023) pokazują, że aż 70% różnic w zaangażowaniu pracowników zależy od menedżera. Dlatego znajomość stylów zarządzania – zarówno klasycznych, jak i nowoczesnych – jest kluczowa dla każdego lidera w 2025 roku.
Klauzula informacyjna –
kontakt
telefoniczny marketing
Jeżeli wyrazisz zgodę, zadzwonimy do Ciebie, aby przybliżyć Ci naszą
ofertę. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, wysyłając
wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl. Administratorem Twoich
danych
osobowych będzie IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul.
Grabiszyńskiej 241G, 53-234 Wrocław. Więcej o tym, jak chronimy
Twoje
dane dowiesz się na stronie: https://www.ifirma.pl/rodo