Oto cztery przydatne wskazówki dla przedsiębiorców prowadzących profile firm na Facebooku.
1. Uzupełnij dane o firmie na Facebooku, takie jak krótki opis, opis firmy, informacje ogólne i adres strony internetowej, aby Internauci mieli możliwość szybkiego zapoznania się z działalnością twojej firmy. To wcale nie muszą być długie, wyczerpujące opisy. Adres strony na Facebooku również jest ważny – warto, aby wyglądał profesjonalnie. Jest różnica między facebook.com/pages/nazwafirmy, a facebook.com/pages/nazwafirmy/535662696553281?ref=hl, prawda?
2. Internauci lubią obrazki. Dodawaj je do postów i zadbaj o to, aby były wysokiej jakości. Możesz skorzystać z serwisów, które oferują darmowe stocki. Jeśli jednak chcesz oryginalnych, w miarę możliwości niepowtarzalnych zdjęć, możesz wykupić abonament w jednym z płatnych serwisów.
Duże, świadome marki typu Allegro czy Orange dbają o to, aby kolorystyka zdjęć i grafik wrzucanych na profil korespondowała z kolorystyką strony internetowej firmy. Może warto o tym pomyśleć?
3. Wrzucając content na swój profil staraj się wrzucać własne treści. Nie przekierowuj ruchu na inne serwisy. Dobrze jest od czasu do czasu podzielić się z fanami ciekawym linkiem i pokazać, że jest się na bieżąco z informacjami z branży, jednak pamiętaj, że ostatecznie powinieneś budować społeczność zaangażowaną wokół twojego profilu.
4. Poznaj swoich fanów przed publikacją kolejnego posta. Sprawdź w statystykach profilu ich płeć, wiek i lokalizację. Wystarczy, że w Statystykach w Menadżerze strony klikniesz na Osoby, a wówczas wyświetlą ci się informacje na temat płci, wieku i lokalizacji zarówno twoich fanów, jak i osób, do których dotarłeś czy osób, które zareagowały. Może się okazać, że wśród twoich fanów jest niemal tyle samo kobiet co mężczyzn, jednak to mężczyźni najczęściej lajkują i udostępniają twoje posty. Wtedy warto dostosować tematykę i styl zamieszczanych na profilu postów właśnie do nich.
Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.
Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.
W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.
Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga.
O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
Każda firma zarejestrowana w CEIDG będzie miała obowiązek korzystania ze specjalnej skrzynki e-Doręczeń w sprawach związanych ze swoją działalnością. Sprawdź, od kiedy adres do e-Doręczeń będzie obowiązkowy dla przedsiębiorców i jak go założyć.
Każdy ma swoją ulubioną metodę płatności – jedni wolą kartę, inni BLIK-a, a jeszcze inni chętnie odroczyliby płatność na później. Właśnie dlatego płatności w sklepie online muszą być dopasowane do różnych potrzeb – wtedy zakupy będą proste i bezproblemowe. Im więcej opcji, tym mniej klientów rezygnuje na ostatniej prostej. W tym artykule porównamy najpopularniejsze metody płatności i sprawdzimy, które działają najlepiej.
W świecie biznesu i dynamicznego rynku gospodarczego przedsiębiorstwa często łączą siły, aby wspólnie zrealizować wymagające projekty, które przekraczają ich indywidualne możliwości. Jednym z takich rozwiązań jest tzw. konsorcjum firm, czyli umowne porozumienie podmiotów gospodarczych, które podejmują współpracę w określonym celu.
Klauzula informacyjna –
kontakt
telefoniczny marketing
Jeżeli wyrazisz zgodę, zadzwonimy do Ciebie, aby przybliżyć Ci naszą
ofertę. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, wysyłając
wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl. Administratorem Twoich
danych
osobowych będzie IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul.
Grabiszyńskiej 241G, 53-234 Wrocław. Więcej o tym, jak chronimy
Twoje
dane dowiesz się na stronie: https://www.ifirma.pl/rodo