Dodając projekt możesz dołączyć dokumenty z nim związane, dodawać kolejno notatki (np. służące innym użytkownikom konta), wprowadzić informacje o kosztach i przychodach związanych z projektem. Na podstawie kwot kosztów i przychodów przypisanych do projektu serwis wylicza rentowność (różnicę między przychodami a kosztami) i przedstawia te dane na wykresach.
Dokumentami dodawanymi do projektów są dokumenty utworzone w zakładce „CRM” > „Dokumenty”.
Wprowadzenie kosztów i przychodów związanych z projektem może nastąpić z poziomu projektu lub konkretnego wydatku/przychodu.
Przykład
Jeśli chcesz przypisać wystawioną fakturę do istniejącego projektu:
otwórz fakturę,
wybierz zakładkę CRM (na dole strony),
wybierz „dołącz” (do projektu).
Jeśli chcesz dodać fakturę do kilku projektów, ponownie wybierz „dołącz”. IFI poprosi o ustalanie kwoty przypisanej do poszczególnych projektów. Analogicznie działa przycisk „rozdziel kwotę”.
Dołącz do projektu
Opcja dołączania wydatku do projektu widoczna jest po jego otwarciu w części „powiązane projekty”.
Powiązane projekty
Uwagi do projektów
Istnieją wydatki/przychody, których nie można przypisać do projektu z poziomu dokumentu. Są to np. amortyzacja, wynagrodzenia pracowników czy raporty dobowe z kasy fiskalnej. Dodajemy je z poziomu danego projektu korzystając z przycisku „+dodaj przychód ręcznie” lub „dodaj koszt ręcznie”.
Opcja ta jest dostępna po kliknięciu na „+dodaj” koszt lub przychód w części „rentowność” projektu.
Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.
Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.
W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.
Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga.
O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
Już 6 marca 2025 roku odbędzie się RZEcommerce, wyjątkowe wydarzenie poświęcone rynkowi sprzedaży online, którego partnerem jest IFIRMA. To spotkanie skupiające liderów branży, przedsiębiorców i ekspertów, którzy wspólnie zastanowią się nad kierunkiem rozwoju handlu internetowego w Polsce i na świecie, omówia najnowsze trendy, strategie i innowacje.
Sprzedaż na Allegro stała się jednym z najpopularniejszych sposobów prowadzenia działalności e-commerce w Polsce. Niezależnie od tego, czy jesteś jednoosobowym przedsiębiorcą, czy reprezentujesz większą firmę, wystawianie dokumentów sprzedażowych – w tym faktur – stanowi nieodłączny element obsługi klienta i prawidłowego rozliczania podatków.
Klauzula informacyjna –
kontakt
telefoniczny marketing
Jeżeli wyrazisz zgodę, zadzwonimy do Ciebie, aby przybliżyć Ci naszą
ofertę. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, wysyłając
wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl. Administratorem Twoich
danych
osobowych będzie IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul.
Grabiszyńskiej 241G, 53-234 Wrocław. Więcej o tym, jak chronimy
Twoje
dane dowiesz się na stronie: https://www.ifirma.pl/rodo