Księgowość internetowa

Księguj samodzielnie w wygodnej aplikacji

Już od
49 zł /mies.

Pobierz darmową aplikację mobilną

Dzięki integracjom z urzędami wszystko załatwisz jednym kliknięciem

Bez logowania

Bez kodów SMS

Bez wpisywania danych

Innowacyjna księgowość online

Wszystkie rodzaje faktur

Faktury sprzedażowe i korygujące, proforma, zaliczkowe i końcowe, dla klientów krajowych i zagranicznych, automatyczne faktury cykliczne, możliwość dodania własnej domeny oraz aż 18 języków obcych – dopasuj pakiet do swoich potrzeb.

Dodawanie kosztów

Księguj zróżnicowane koszty samodzielnie przy naszej dodatkowej asyście lub postaw na automatyczne księgowanie, dostępne dla obsługiwanych przez serwis wystawców oraz oprogramowań.

Wysyłka deklaracji do ZUS i US

Wystarczy jedno kliknięcie – na podstawie wprowadzonych dokumentów sprzedaży i kosztowych system wygeneruje i automatycznie uzupełni deklaracje. Wyślesz je elektronicznie bez opłat – szybko i wygodnie.

Zobowiązania i prognozy

System automatycznie wyliczy wysokość Twoich opłat za ZUS i podatki, dodatkowo wskazując terminy płatności.

Obsługa JPK

Umożliwiamy generowanie plików JPK (w tym JPK_V7, JPK_FA, JPK_KPiR, JPK_EWP) oraz wszystkie wymagane ewidencje i zestawienia do rozliczeń podatkowych.

Zautomatyzowane ewidencje

Automatyczne uzupełnianie Księgi Przychodów i Rozchodów, ewidencji przychodów zryczałtowanych oraz ewidencji zakupów i sprzedaży VAT, obsługa amortyzacji, a także możliwość prowadzenia ewidencji przebiegu pojazdów oraz IP Box.

Wsparcie konsultantów BOK

Skorzystaj z bezpłatnej merytorycznej i technicznej pomocy – zawsze, gdy jej potrzebujesz.

Nowość

Opiekun Klienta – indywidualne wsparcie dla nowych działalności.

Integracje

Integracja z bankami

Zautomatyzuj swoją księgowość – integracja konta ifirma.pl z bankiem to łatwe oznaczanie płatności za faktury i zobowiązania.

Zarządzanie magazynem dla VAT-owców

Prowadź wiele magazynów i kontroluj swoje stany w jednym miejscu za darmo. Przeglądaj raporty magazynowe.

Obsługa drukarek fiskalnych

Zintegruj swoje konto z urządzeniami Posnet, Elzab, Novitus i innymi. Połącz wiele drukarek i korzystaj z automatycznej synchronizacji paragonów.

Narzędzie do kompleksowej obsługi e-commerce

Zarządzaj sprzedażą z różnych sklepów i marketplace w jednym systemie

  • Automatyczna obsługa zamówień i fakturowania
  • Asystent zbierania i pakowania
  • Generowanie etykiet i zamawianie kurierów
  • Masowe wystawianie ofert
  • Integracja z bankami
Do 100 zamówień w pakiecie Faktura+ bez dodatkowych opłat
Powyżej 100 zamówień miesięcznie
41,50 zł/mies.
Sprawdź szczegóły

Aplikacja mobilna

Faktury, księgowość i więcej w jednej, darmowej aplikacji

  • Wystawiaj wszystkie rodzaje dokumentów
  • Monitoruj swoje płatności
  • Otrzymuj powiadomienia o terminach rozliczeń
  • Wygodnie dostarczaj dokumenty
Pobierz aplikację za darmo

Atrakcyjna cena

Bogaty wachlarz usług w konkurencyjnej cenie – zyskaj więcej za mniej z IFIRMA

Księgowość online
Wygodne rozliczenia
  • Wsparcie BOK
  • Obsługa wszystkich rodzajów faktur
  • Automatyczne księgowanie
  • Generowanie i wysyłka deklaracji
  • Rozliczenia i obsługa pracowników
  • Automatyczne odczytywanie faktur popularnych wystawców
  • Integracja z urządzeniami fiskalnymi
  • Integracja z kontami bankowymi
  • Płatności zobowiązań bezpośrednio z aplikacji
Integrator e-commerce
Sprzedaż online
  • Integracje sklepów internetowych
  • Integracja z marketplace
  • Zarządzanie produktami, ofertami i wysyłkami
  • Za darmo do 100 zamówień miesięcznie!

Podane kwoty są kwotami netto za jeden miesiąc księgowy. Sprawdź dostępne modele płatności ,zależność między zawieszeniem działalności a kontem w ifirma.pl oraz definicję zamówienia ecommerce.

Przenieś księgowość do IFIRMA

Weź księgowość we własne ręce – z rozwiązaniem dopasowanym do Twojej firmy.

  • Wsparcie przy przenoszeniu dokumentacji
  • Wygodne wprowadzanie dokumentów
  • Wsparcie Biura Obsługi Klienta

Krok 1

Zakończ współpracę z obecnym biurem rachunkowym i pobierz dokumenty – bezpośrednio lub z aplikacji, z której korzystałeś. Załóż konto w IFIRMA, a jeśli potrzebujesz, skorzystaj ze wsparcia naszego BOK.

Krok 2

Uzupełnij dane swojej firmy, ustaw formę opodatkowania, z której korzystasz oraz informacje o ZUS. Na każdym etapie możesz skorzystać z Biura Obsługi Klienta IFIRMA.

Krok 3

Korzystaj z samodzielnej księgowości internetowej kiedy chcesz. Możesz również pobrać aplikację mobilną i mieć swoją księgowość zawsze pod ręką.

Masz pytania?
Zapraszamy do kontaktu

71 769 55 15 bok@ifirma.pl

FAQ – najczęściej zadawane pytania

  1. Serwis IFIRMA umożliwia wystawianie faktur i rachunków oraz księgowanie dokumentów otrzymanych od kontrahenta. Na ich podstawie poprowadzisz księgę przychodów i rozchodów lub ewidencję ryczałtu.

    Funkcje IFIRMA to m. in.:

    • automatyczne księgowanie dokumentów,
    • wyliczanie zobowiązań podatkowych,
    • CRM (np. prognozy i raporty o firmie),
    • wysyłka e-deklaracji do ZUS i US,
    • opłacanie zobowiązań oraz wyliczanie odsetek za zwłokę od zobowiązań podatkowych i ZUS bezpośrednio z aplikacji,
    • integracja z bankami,
    • integrator drukarek fiskalnych,
    • ewidencje pojazdów, środków trwałych i pracowników,
    • prowadzenie magazynu,
    • integracja z licznymi e-sklepami.

    Korzystanie z IFIRMA jest naprawdę proste! Z obsługą serwisu poradzisz sobie bez problemów, nawet jeśli nie miałeś wcześniej nic wspólnego z księgowaniem. W razie wątpliwości (księgowych lub technicznych) możesz zawsze skorzystać z pomocy Biura Obsługi Klienta. Wszystko to czyni IFIRMA idealnym rozwiązaniem dla księgowości internetowej.

  2. Biuro Obsługi Klienta wspiera Cię w zakresie wątpliwości księgowych czy technicznych czynności w serwisie.

    Z BOK możesz skontaktować się poprzez trzy kanały komunikacji: czat, telefon oraz e-mail. Jesteśmy dostępni w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-20:00.

    Konsultanci nie dokonują wyliczeń, a jedynie wskazują ścieżki księgowań czy też przedstawiają instrukcje, jakie czynności należy w danym przypadku wykonać. Wsparcie BOK nie obejmuje także usług doradztwa podatkowego.

  3. Oczywiście! System jest na tyle intuicyjny i dostosowany do aktualnych przepisów podatkowych, że poruszanie się po nim nie sprawi większych trudności. W dowolnym momencie możesz skorzystać ze wsparcia Biura Obsługi Klienta, a jeśli na początkowym etapie będziesz miał wątpliwości jak poprawnie skonfigurować konto, możesz skorzystać ze wsparcia Opiekuna klienta.

  4. Jako świeży przedsiębiorca, po założeniu działalności i rejestracji w IFIRMA, możesz skorzystać z dedykowanego Opiekuna Klienta. Podczas wideorozmowy pomoże Ci on prawidłowo skonfigurować na koncie parametry księgowe dotyczące twojej firmy oraz opowie jak działa aplikacja:

    • jak wystawiać faktury,
    • gdzie księgować wydatki,
    • w jaki sposób generować i wysyłać deklaracje do ZUS i US.

    Z usługi możesz skorzystać po wypełnieniu formularza na swoim koncie w serwisie lub zgłaszając taką prośbę konsultantowi BOK.

  5. Jeśli pomylisz się przy uzupełnianiu danych początkowych podczas zakładania konta, nic straconego. Pomożemy Ci, wykonując reset ustawień. Wystarczy, że skontaktujesz się w tym zakresie z BOK.
  6. Tak, możesz rozpocząć księgowanie w serwisie IFIRMA w każdym momencie. Masz do wyboru dwie opcje. Możesz rozpocząć księgowanie od początku roku i wprowadzić dane samodzielnie za miesiące wcześniejsze, wtedy przy zakładaniu konta należy wybrać pierwszy miesiąc księgowy jako styczeń. Możesz również rozpocząć księgowanie od bieżącego miesiąca, a dane od początku roku wprowadzić sumarycznie, wtedy przy zakładaniu konta należy wybrać pierwszy miesiąc księgowy jako miesiąc bieżący. Pamiętaj, że jeśli masz wątpliwości, w każdej chwili możesz poprosić o pomoc Biuro Obsługi Klienta.
  7. Z prowadzenia księgowości w serwisie IFIRMA może korzystać każdy, kto ma zarejestrowaną działalność gospodarczą lub prowadzi nierejestrowaną działalność gospodarczą w Polsce i rozlicza się na zasadach księgowości uproszczonej. Serwis umożliwia prowadzenie księgowości online w oparciu o KPiR i ryczałt ewidencjonowany.
  8. Oczywiście, serwis IFIRMA jest przystosowany również dla osób, które nie są płatnikami podatku VAT. Wyboru opcji dokonuje się przy rejestracji w serwisie.
  9. Tak, prowadząc swoją księgowość w systemie IFIRMA, możesz zintegrować konto księgowe z kontem bankowym oraz w łatwy i szybki sposób pobierać dane o transakcjach. Dodatkowo możesz opłacać swoje zobowiązania za pomocą usług Autopay. .
  10. Wybierając naszą Księgowość online, nie musisz się o nic martwić. Bezpieczeństwo danych użytkownika zapewniają 3 główne czynniki:

    • Hasło użytkownika: Wraz z loginem służy do identyfikacji podczas logowania i zapewnia wyłączność dostępu do serwisu i księgowości online. Nawet obsługa serwisu nie ma wglądu w dane zapisane na kontach użytkowników. W razie konieczności, wszelkie czynności służące rozwiązywaniu problemów użytkowników są realizowane za pomocą specjalnego programu administracyjnego.
    • Szyfrowanie: Transmisja danych pomiędzy serwerem IFIRMA a komputerami klientów jest zabezpieczona 2048-bitowym certyfikatem SSL oraz szyfrowana 256-bitowym kluczem AES.
    • Kopie zapasowe: Wykonujemy je codziennie i przechowywujemy w bezpiecznej lokalizacji. Wyklucza to ryzyko utraty danych oraz ryzyko dostępu do nich przez osoby niepowołane.

    Aby dodatkowo zwiększyć bezpieczeństwo logowania, możesz włączyć dodatkowe zabezpieczenie na koncie w postaci logotwania dwuskładnikowego.

  11. Tak, w serwisie możesz prowadzić magazyn jeśli jesteś podatnikiem VAT.
  12. Tak, takie zmiany są możliwe. Zarówno, gdy prowadzisz samodzielną Księgowość online, jak i jesteś klientem Biura Rachunkowego IFIRMA. Zaznaczamy przy tym, że wszystko następuje w obrębie tego samego konta w IFIRMA.
  13. Przez pierwsze 30 dni możesz testować konto całkowicie za darmo, zyskując dostęp do wszystkich funkcji serwisu. Aby zachować dostęp do wprowadzonych danych w tym okresie, należy uiścić opłatę. Możesz też zrezygnować z księgowości internetowej i korzystać na tym samym koncie z pakietu do fakturowania. Jeśli całkowicie rezygnujesz z naszych usług - dostęp do danych zostanie zachowany zgodnie z opłaconym pakietem jaki był wybrany na koncie.
  14. Pakiet samodzielnej księgowości internetowej jest przeznaczony dla przedsiębiorców (również spółek cywilnych), nievatowców, a także płatników VAT, prowadzących działalność gospodarczą w oparciu o ewidencję przychodów (ryczałt ewidencjonowany) bądź księgę przychodów i rozchodów (KPiR), rozliczających się z podatku dochodowego na zasadach ogólnych oraz liniowo. Spółki z o.o. mogą bez problemu korzystać w naszym serwisie z usługi fakturowania, integracji ze sklepami internetowymi czy rozliczania pracowników.

    Jeżeli poszukujesz rozwiązania odpowiedniego do prowadzenia pełnej księgowości, polecamy naszą usługę biura rachunkowego, przy której zyskasz profesjonalne wsparcie księgowej online.

Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003