Integracja księgowości ifirma.pl oraz darmowego programu do fakturowania ze sklepami internetowymi działającymi w oparciu o oprogramowanie Mysklep.pl jest już dostępna.
Większość przedsiębiorców prowadząc sprzedaż internetową chce skupiać się na samej sprzedaży, a nie na kwestiach technicznych związanych z tworzeniem e-sklepu. Dlatego szukają już gotowych rozwiązań w kompleksowej formie – profesjonalnych sklepów, które działają od razu po ich instalacji na serwerze. Jednym z dostawców takiego szybkiego rozwiązania jest MySklep.pl, gdzie można najpierw przetestować ten produkt i jego funkcjonalności.
Gotowy e-sklep w kilka minut
Podstawową zaletą sklepów tworzonych w MySklep.pl jest ich błyskawiczna, prosta instalacja, która nie wymaga od użytkownika żadnej specjalistycznej wiedzy. Założenie sklepu, jego konfiguracja oraz optymalizacja odbywa się w niezwykle intuicyjny sposób pozwalający nawet laikom na szybkie uruchomienie internetowej sprzedaży. Oprócz tego oprogramowanie to ma też jeszcze inne ważne cechy:
rozbudowaną funkcjonalność – sklepy dostosowane są do sprzedawania każdego typu towarów,
łatwą integrację z płatnościami online, systemem wysyłek kurierskich i pocztowych, kontrolę ze strony programów magazynowych i fakturowych
możliwość wgrania dodatkowych modułów np. rabatowych i promocyjnych, newsletterowych, do śledzenia wysłanych paczek itp.,
wysoki poziom bezpieczeństwa gwarantowany aktualnymi certyfikatami,
responsywną grafikę, którą w prosty sposób można zmodyfikować,
różne wersje językowe i dostępność zakupów w różnych walutach,
wbudowane narzędzia do SEO.
Sklep całkiem za darmo?
Specyficznym wyróżnikiem tej oferty jest to, że oprogramowanie można pobrać… całkowicie za darmo. Bazuje ono na popularnym PrestaShop, prostym i intuicyjnym, dlatego osoby, które nie potrzebują wsparcia ze strony MySklep.pl, nie muszą dopłacać ani złotówki za podstawowe oprogramowanie. Z kolei ci, którzy nie mają czasu albo chęci na samodzielną instalację, wgrywanie modułów i konfigurację, mogą zakupić e-sklep na MySklep.pl i powierzyć specjalistom zadanie jego tworzenia oraz dostosowania do swoich wymagań.
Wybór pakietu
Mają wtedy do dyspozycji dwie opcje: pierwsza to zakup sklepu i wgranie go na własny serwer, druga to zakup sklepu wraz z hostingiem i wgranie go od razu na serwer. W przypadku drugiej opcji MySklep.pl oferuje do 50 GB przestrzeni, 5 baz danych, nielimitowany transfer, a także gwarancję, że oprogramowanie będzie przystosowane do aktualnych przepisów RODO. W opcji pierwszej parametry techniczne są zależne od wykupionego zewnętrznego hostingu. Wybierając rozwiązanie z MySklep.pl klient nie płaci żadnego abonamentu za korzystanie z oprogramowania. Ma za to możliwość wykupienia własnościowego konkretnych modułów, wtyczek i skryptów, z których faktycznie będzie korzystał w swoim sklepie.
Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.
Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.
W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.
Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga.
O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
Od 1 stycznia 2025 r. podatnicy posiadający siedzibę działalności gospodarczej w Polsce będą mogli skorzystać ze zwolnienia podmiotowego VAT w krajach UE, jeśli spełnią odpowiednie warunki. Sprawdź, co to jest procedura SME i kto może z niej skorzystać.
Allegro to największy marketplace w Polsce, który intensywnie się zmienia, podążając za najnowszymi trendami na rynku. Jednak wdrażane nowości nie zawsze są pozytywnie odbierane przez wszystkich sprzedawców.
Facebook i Instagram są najbardziej rozpoznawalnymi platformami społecznościowymi. Decyzja o zamieszczaniu reklam na jednej czy drugiej platformie jest bardzo indywidualna. Zastanawiasz się jak rozliczyć faktury od Facebook i Instagram? W dzisiejszym artykule napiszemy na temat rozliczeń podatkowych i podatku u źródła.
Zwroty w sklepie online nie muszą być koszmarem logistyki. Dobrze zaprojektowany zwrot towaru w sklepie online może zadziałać jak skuteczne narzędzie marketingowe – wspierać sprzedaż, budować zaufanie i lojalność. Zobacz, jak krok po kroku stworzyć wygodny system zwrotów, który pokochają Twoi klienci (i Twoja obsługa klienta też).
Klauzula informacyjna –
kontakt
telefoniczny marketing
Jeżeli wyrazisz zgodę, zadzwonimy do Ciebie, aby przybliżyć Ci naszą
ofertę. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, wysyłając
wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl. Administratorem Twoich
danych
osobowych będzie IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul.
Grabiszyńskiej 241G, 53-234 Wrocław. Więcej o tym, jak chronimy
Twoje
dane dowiesz się na stronie: https://www.ifirma.pl/rodo