Zamawiając sklep internetowy w nazwa.pl, otrzymujesz profesjonalne oprogramowanie wyposażone w bogate mechanizmy integracji, analizy i raportowania.
Dzięki prostej obsłudze i dużej liczbie zaawansowanych funkcji, aplikacja będzie odpowiednia zarówno dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z e-biznesem, jak również wymagających użytkowników szukających rozbudowanej platformy sklepowej.
Zamawiając usługę sklepu internetowego, oszczędzasz swój czas i pieniądze. Usługa, dzięki licznym darmowym integracjom, ułatwia pracę i czyni ją w pełni zautomatyzowaną. Oprogramowanie aktualizowane jest na bieżąco.
Sklep na nazwa.pl – jak to działa i dlaczego warto?
Rosnąca popularność sektora e-commerce wymusiła na hostingodawcach konieczność rozbudowania swojej oferty o oprogramowanie do e-sklepów. Jednym z prekursorów tego rozwiązania była w połowie 2019 nazwa.pl, która udostępnia swoim klientom oprogramowanie PrestaShop. Co je wyróżnia prócz intuicyjnej instalacji, różnorodnych modułów i dodatków wspomagających SEO?
Specyfikacja techniczna
E-sklepy na nazwa.pl to trzy różne możliwości wyboru, które klient może dostosować do swoich potrzeb. Pojemność serwera 100, 500 lub 1000 GB, nielimitowana liczba produktów, zintegrowane płatności online, podpięte Google Analytics oraz przede wszystkim dostępność supportu 24/7 to zalety, z którymi nazwa.pl konkuruje z innymi oferentami. Każdy z pakietów operuje na gwarantowanej mocy obliczeniowej 4 vCPU, przy czym każda z usług jak poczta online, FTP czy bazy danych wykorzystują oddzielne serwery, co zwiększa ich bezawaryjność, a także na nowoczesnych procesorach z taktowaniem 5 GHz. Dodatkowo we wszystkich z nich dostępne jest aż 8 GB pamięci RAM.
PrestaShop na nazwa.pl – zalety rozwiązania
Nazwa.pl wybierając oprogramowanie do swojej usługi kierowanej dla biznesu proponuje klientom nowoczesne i funkcjonalne rozwiązanie e-sklepów od PrestaShop. W praktyce oznacza to przede wszystkim:
dostęp do prostego i intuicyjnego instalatora (dzięki niemu nawet laik bez problemu założy swój sklep),
możliwość wybierania w tysięcy gotowych modułów i wtyczek wspierających obsługę sklepu,
łatwe podpięcie systemów płatności online,
systematyczne kopie bezpieczeństwa,
tworzenie nielimitowanych kont e-mail do obsługi bezpośredniej klientów, wysyłania automatycznych powiadomień czy newsletterów,
ponad 5000 szablonów gotowych do edycji i dostosowania graficznego pod własne wymagania,
narzędzia kompatybilne z organizacją procesu logistycznego (wspomaganie wysyłania paczek, kontrola stanu magazynowego),
absolutne bezpieczeństwo zakupów i transakcji bezgotówkowych dzięki najnowocześniejszym systemom szyfrowania (certyfikat SSL w wersji TLS 1.3.).
Bezawaryjność i szybkość usługi
Oprogramowanie do sklepów na nazwa.pl wyróżnia się bardzo niskim współczynnikiem awaryjność. Dzięki temu zbudowane na nim sklepy działają szybko, błyskawicznie ładując poszczególne podstrony produktowe, z drugiej zaś bez ryzyka wystąpienia awarii, która mogłaby przeszkodzić w procesie sprzedażowym. Odpowiada za to szybkość łącz serwerów sięgająca 200 Gbps, nielimitowany transfer danych oraz technologia cloudhostingu, która intuicyjnie i skutecznie rozdziela obciążenie między serwerami obsługującymi sklep. Hostingodawca zapewnia również rozszerzoną i ważną ochronę przed atakami DoS i DDoS.
Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.
Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.
W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.
Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga.
O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
Współcześnie zarządzanie talentami staje się jednym z najważniejszych elementów strategii organizacyjnych. W czasach, gdy innowacyjność, efektywność i konkurencyjność zależą w dużej mierze od kapitału ludzkiego, przyciąganie, rozwój i utrzymanie najlepszych pracowników to priorytet dla każdej firmy.
Odstąpienie od umowy zawartej na odległość wiąże się z kilkoma obowiązkami po stronie sprzedawcy, tj. zwrotem zapłaconej ceny, przyjęciem towaru, potwierdzeniem rozwiązania umowy oraz udzieleniem informacji o sposobie i terminie zwrotu środków. Co ważniejsze, wraz z wejściem w życie KSeF obowiązki sprzedawcy się nie zmieniają – zmienia się jedynie forma dokumentacji.
Klauzula informacyjna –
kontakt
telefoniczny marketing
Jeżeli wyrazisz zgodę, zadzwonimy do Ciebie, aby przybliżyć Ci naszą
ofertę. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, wysyłając
wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl. Administratorem Twoich
danych
osobowych będzie IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul.
Grabiszyńskiej 241G, 53-234 Wrocław. Więcej o tym, jak chronimy
Twoje
dane dowiesz się na stronie: https://www.ifirma.pl/rodo