Druga edycja programu akceleracyjnego [m]spark, realizowanego przez GroupM i KnowledgeHub Akcelerator wystartuje 23 maja br. w Warszawie. Szansę na uzyskanie wsparcia maja start-upy, które tworzą innowacyjne rozwiązania z obszaru marketingu i nowych technologii (MarTech). Najciekawsze projekty w ramach programu [m]spark mogą liczyć nie tylko na dodatkowe środki finansowe, ale też wsparcie merytoryczne i sprzedażowe. Celem programu jest bowiem przede wszystkim pomoc młodym przedsiębiorcom w dopasowaniu ich produktu do do potrzeb rynkowych i pierwszych wdrożeń u klientów. Dodatkowo, w ramach akceleracji badane są możliwości tworzenia produktów bazujących na synergii z rozwiązaniami technologicznymi GroupM.
Co można zyskać?
Uczestnicy programu [m]spark będą mieli szansę:
- zdobyć praktyczną wiedzę,
- zweryfikować modele biznesowe pod okiem ekspertów z branży digital marketingu,
- pozyskać finansowanie swojego pomysłu.
Przez proces akceleracji uczestników przeprowadzą specjaliści i praktycy z bogatym doświadczeniem, którzy obecnie związani są z GroupM oraz domami mediowymi Mindshare, Mediacom i Wavemaker oraz Funduszem Venture Capital KnowledgeHub.
W wyznaczeniu kierunku rozwoju oraz dopasowaniu produktu do oczekiwań klientów pomogą liderzy [m]spark i mentorzy, w tym m.in.: Krzysztof Dębowski, Bartosz Drozdowski, Paweł Lewandowski, Jarosław Pająk, Grzegorz Smyka, Paulina Sobieszek, Tomasz Szulkowski oraz Marcin Woźniak.
W ramach spotkań akceleracyjnych można liczyć na networking, wymianę doświadczeń biznesowych, a także indywidualne konsultacje z mentorami.
– Akcelerator ma przemyślaną formułę, jego cel oraz środki realizacji były jasno określone. Najbardziej doceniam bezpośrednie spotkania z klientami GroupM oraz możliwość doszlifowania projektu i sposobu jego komunikacji. Służyły temu indywidualne warsztaty i liczne wystąpienia – komentuje udział w poprzedniej edycji Tomasz Kopera, CEO Ignico.
– Dzięki udziałowi w akceleracji zostaliśmy przedstawieni kilku dużym klientom GroupM, a ich oczekiwania co do funkcjonalności PushAda wykraczały poza standardowe wdrożenie naszego narzędzia. Akceleracja [m]spark realnie przyspieszyła więc nasz rozwój zarówno pod względem technologicznym, jak i biznesowym – ocenia Karolina Kowalska, New Business Manager w PushAd.
Kto powinien zgłosić się do programu [m]spark?
Podczas poprzedniej edycji, akcelerator [m]spark wyłonił 16 startupów, które wzięły udział w akceleracji i z którymi GroupM nawiązał współpracę.
Organizatorzy zachęcają do zgłoszeń podmioty z takich obszarów martech jak: AI, chatboty, DSP, DMP, IOT, BIG DATA, blockchain, VR, content marketing, analitics and reporting, CRM, marketing automation, nowe formaty reklamowe, social media & social inteligence.
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.mspark.ac.
Swój start-up można zgłosić do 10 maja.
UWAGA
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości)
użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon –
skontaktuj się z nami.
Dodając komentarz, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress oraz Disquss. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane wyłącznie w celu opublikowania komentarza na blogu. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga. Dane w systemie Disquss zapisują się na podstawie Twojej umowy zawartej z firmą Disquss. O szczegółach przetwarzania danych przez Disquss dowiesz się ze strony.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga.
O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
Podziel się z innymi: