metody prognozowania sprzedaży w e-commerce Jakie są metody prognozowania sprzedaży w e-commerce?
Branża e-commerce rośnie w dynamicznym tempie. Wiele firm dostrzegając jej potencjał, decyduje się na rozwój w tym kierunku i sprzedaż poprzez ten kanał dystrybucji.
|
m-commerce co to Co to m-commerce? Poznaj różnice między m-commerce a e-commerce
Coraz więcej codziennych czynności możemy wykonać z wykorzystaniem telefonu i Internetu. Przez szybki rozwój technologii i jej ingerencję w życie konsumentów, zmieniają się ich zachowania zakupowe.
|
oferta w handlu elektronicznym Oferta w handlu elektronicznym
W dobie rozwijającej się technologii i komunikacji elektronicznej pojawiła się potrzeba uregulowania w przepisach krajowych, tj. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny kwestii związanej z dopuszczalnością składania i przyjmowania ofert w formie elektronicznej.
|
PrestaShop - najpopularniejsze wtyczki Wtyczki PrestaShop – 27 najpopularniejszych modułów
Wtyczki PrestaShop pomagają dostosować i spersonalizować sprzedawcy sklep internetowy do własnych wymagań. Sprawdź, jakie są najpopularniejsze moduły i jakie mają zastosowanie.
|
zakup towaru z Chin Zakupy towaru z Chin będą coraz droższe – co to oznacza dla przedsiębiorców?
Niskie ceny produktów sprzedawanych przez internet przez chińskich sprzedawców za pośrednictwem popularnych portali sprzedażowych są atrakcyjną ofertą dla kupujących Europejczyków. Państwo środka może pozwolić sobie na konkurencyjne ceny ze względu na istniejące zwolnienie z VAT od importowanych towarów o wartości nieprzekraczającej 22 euro. Jedną ze zmian wprowadzanych przez unijny pakiet VAT dla e-commerce jest zniesienie tego zwolnienia. Czy spowoduje to, że zakupy z Chin będą coraz droższe?
|
e-commerce a marketplace E-commerce czy marketplace – którą opcję wybrać na początek
Jeżeli dopiero pracujesz nad przeniesieniem swojego biznesu do sieci – z pewnością rozważasz, czy wybrać jedną z platform marketplace, czy skupić się na rozwoju własnego sklepu internetowego. Oba te warianty mają swoje wady i zalety – poniżej znajdziesz ich klarowną charakterystykę. Przyjrzenie się obu możliwościom pozwoli podjąć Ci świadomą decyzję, która będzie najlepiej odpowiadać na potrzeby Twojego biznesu.
|
reklama na LinkedIn Jak korzystać z analityki LinkedIn?
LinkedIn, jako wiodąca sieć społecznościowa dla sektora B2B, może być doskonałym kanałem marketingowym, umożliwiającym budowanie marki. Właściwe analizowanie statystyk, które udostępnia platforma, jest jednak niezbędne by tak się stało.
|
facebook audience insights Facebook Audience Insights. Jak wykorzystać dane i zwiększyć skuteczność działań?
Facebook Audience Insights. Jak wykorzystać dane i zwiększyć skuteczność działań? Facebook Audience Insights to jedno z najlepszych narzędzi analitycznych. Jeśli prowadzisz fanpage, korzystasz z reklam na Facebooku – koniecznie zobacz, jak go używać i wykorzystywać dane, które udostępnia.
|
Pomysł na biznes z drukarką 3D Drukarka 3D – co można wydrukować, by zarabiać?
Technologia druku 3D staje się coraz bardziej popularna, a liczba branż, w których można go wykorzystać, wciąż rośnie. Sprawdź, co można wydrukować drukarką 3D, ile kosztuje taka drukarka i czy jest to opłacalny biznes.
|
firmbee no image Jak założyć sklep internetowy? Ile to tak naprawdę kosztuje?
W Polsce powstaje coraz więcej sklepów internetowych. Choć rynek e-commerce wykazuje już pewne nasycenie, to wciąż nie brakuje miejsca na nowe, ciekawe sklepy.
|

Mobilnie czy
stacjonarnie?

Korzystaj jak chcesz!

Zleć księgowość

Pobierz darmową aplikację mobilną

aplikacja mobilna ifirma

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Obsługa zamówień e-commerce

Obsługuj zamówienia z IFIRMA z marketplace i sklepów internetowych takich jak Allegro, Shoper, PrestaShop itp. Obsługuj, pakuj i wysyłaj zamówienia w jednym wygodnym ekosystemie

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Fakturowanie i księgowość

W IFIRMA wraz z obsługą zamówień e-commerce możesz wygodnie wystawiać faktury do zamówień, generować paragony, a także zlecić nam obsługę księgową Twojego sklepu internetowego

Wygodne integracje
Ekosystem integracji

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
erli integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003