Strategiczna karta wyników oraz jej zastosowanie w e-commerce
Instrumenty finansowe dla MŚP
7 sposobów jak wdrożyć kulturę Agile w swojej firmie
Alians strategiczny jako źródło budowania przewagi konkurencyjnej
Macierz McKinseya w ocenie atrakcyjności produktu
Strategia ciągłego doskonalenia – czym jest filozofia kaizen w kontekście doskonalenia zawodowego?
Wykorzystanie teorii ograniczeń w biznesie
Lean management – co to takiego? Narzędzia oraz przykłady zastosowania
Mapa interesariuszy – czym jest i do czego służy analiza interesariuszy?
Czym jest benchmarking i jak go stosować?
Obsługuj zamówienia z IFIRMA z marketplace i sklepów internetowych takich jak Allegro, Shoper, PrestaShop itp. Obsługuj, pakuj i wysyłaj zamówienia w jednym wygodnym ekosystemie
W IFIRMA wraz z obsługą zamówień e-commerce możesz wygodnie wystawiać faktury do zamówień, generować paragony, a także zlecić nam obsługę księgową Twojego sklepu internetowego
Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.