Crowdsourcing – czym jest i czy można go wykorzystać jako źródło kreatywnych rozwiązań dla firmy?
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) – co to takiego? Finansowe i niefinansowe KPI
Macierz Ansoffa jako narzędzie do badania możliwości rozwoju przedsiębiorstwa
Łańcuch wartości jako metoda analizy strategicznej przedsiębiorstwa
Analiza portfelowa przedsiębiorstwa – jakie są metody? Czym jest macierz BCG?
Analiza PEST – jako metoda na ocenę makrootoczenia przedsiębiorstwa
Model 5 sił Portera jako metoda analizy atrakcyjności sektora
Mapa grup strategicznych jako metoda analizy konkurencji
Ocena pozycji przedsiębiorstwa za pomocą KCS oraz korzyści z niej wynikające
Kluczowe czynniki sukcesu (KCS) małych i średnich przedsiębiorstw
Obsługuj zamówienia z IFIRMA z marketplace i sklepów internetowych takich jak Allegro, Shoper, PrestaShop itp. Obsługuj, pakuj i wysyłaj zamówienia w jednym wygodnym ekosystemie
W IFIRMA wraz z obsługą zamówień e-commerce możesz wygodnie wystawiać faktury do zamówień, generować paragony, a także zlecić nam obsługę księgową Twojego sklepu internetowego
Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.