public relations

Event jako narzędzie PR

W ramach public relations można wykorzystać wiele ciekawych i różnorodnych narzędzi. Jednym z nich jest często niedoceniany event marketing. W…

2 lata temu

Digital PR – najlepsze narzędzia do zarządzania wizerunkiem marki w sieci

Jeśli Twoja firma jest obecna w internecie, powinieneś zadbać o digital PR, efektywnie wykorzystując potencjał poszczególnych narzędzi PR.

2 lata temu

Komunikat prasowy. Czym jest, jak go dobrze napisać?

Komunikat prasowy to zbiór istotnych informacji kierowanych bezpośrednio do odbiorców przekazu medialnego. Ta krótka forma pisemna dostarcza skondensowanych, wiarygodnych i…

3 lata temu

PR: czym różni się kampania od planu?

W nomenklaturze public relations można znaleźć wiele podobnych pojęć, takich jak kampanie, plany, strategie czy działania PRowymi. Mimo, iż granica…

3 lata temu

Najlepsze kampanie PRowe w 2021 roku

2021 to rok wyjątkowy pod wieloma względami. Niekorzystna sytuacja pandemiczna przeorientowała wiele sposobów prowadzania biznesów. Firmy zostały zmuszone do szukania…

3 lata temu

Zewnętrzny PR – wizerunek firmy w otoczeniu

Wizerunek firmy w otoczeniu, w którym funkcjonuje, ma doniosłe znaczenie dla jej powodzenia biznesowego. Obecnie, kiedy informacje rozprzestrzeniają się w…

3 lata temu

Wewnętrzny PR – motywacja i integracja w firmie

W niniejszym artykule odpowiadamy na pytania, czym właściwie jest PR wewnętrzny, jakie narzędzia wykorzystuje i jaki efekt uzyskać można, wdrażając…

3 lata temu

Public relations i marketing – czym się różnią?

Pojęcia „PR” oraz „marketing”, choć słusznie kojarzone ze sferą zarządzania biznesem, często używane są w niewłaściwych kontekstach i znaczeniach. Nieświadome…

3 lata temu