W ramach public relations można wykorzystać wiele ciekawych i różnorodnych narzędzi. Jednym z nich jest często niedoceniany event marketing. W…
Jeśli Twoja firma jest obecna w internecie, powinieneś zadbać o digital PR, efektywnie wykorzystując potencjał poszczególnych narzędzi PR.
Komunikat prasowy to zbiór istotnych informacji kierowanych bezpośrednio do odbiorców przekazu medialnego. Ta krótka forma pisemna dostarcza skondensowanych, wiarygodnych i…
W nomenklaturze public relations można znaleźć wiele podobnych pojęć, takich jak kampanie, plany, strategie czy działania PRowymi. Mimo, iż granica…
2021 to rok wyjątkowy pod wieloma względami. Niekorzystna sytuacja pandemiczna przeorientowała wiele sposobów prowadzania biznesów. Firmy zostały zmuszone do szukania…
Wizerunek firmy w otoczeniu, w którym funkcjonuje, ma doniosłe znaczenie dla jej powodzenia biznesowego. Obecnie, kiedy informacje rozprzestrzeniają się w…
W niniejszym artykule odpowiadamy na pytania, czym właściwie jest PR wewnętrzny, jakie narzędzia wykorzystuje i jaki efekt uzyskać można, wdrażając…
Pojęcia „PR” oraz „marketing”, choć słusznie kojarzone ze sferą zarządzania biznesem, często używane są w niewłaściwych kontekstach i znaczeniach. Nieświadome…