Ocena sytuacji finansowej firmy za pomocą analizy wskaźnikowej
Macierz ADL jako metoda badania dojrzałości sektora
Cykl życia organizacji – czym jest? Etapy cyklu życia firmy
Cykl życia produktu – czym jest i na jakie fazy możemy go podzielić?
Analiza luki strategicznej – zmiany makrootoczenia a strategia firmy
Metoda QUEST w badaniu zmian zachodzących na rynku
Metoda delficka i jej zastosowanie w zarządzaniu strategicznym
Strategia błękitnego oceanu – sposób jak zwiększyć zyski w firmie?
Koopetycja – współpraca czy rywalizacja?
Jak wdrożyć strategię zarządzania wiedzą w małych i średnich przedsiębiorstwach?
Obsługuj zamówienia z IFIRMA z marketplace i sklepów internetowych takich jak Allegro, Shoper, PrestaShop itp. Obsługuj, pakuj i wysyłaj zamówienia w jednym wygodnym ekosystemie
W IFIRMA wraz z obsługą zamówień e-commerce możesz wygodnie wystawiać faktury do zamówień, generować paragony, a także zlecić nam obsługę księgową Twojego sklepu internetowego
Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.