Wystarczą 3 kroki:
Wybierz menu „Pulpit” > „dane i konfiguracja”. Uzupełnij dane swojej firmy.
Ważne, aby dany koszt można było zakwalifikować jako koszt uzyskania przychodu, a więc:
Dane firmy to tylko część informacji, które możesz uzupełnić. Do prawidłowego działania wszystkich funkcji serwisu skonfiguruj również:
- dane właściciela,
- dane kontaktowe,
- rachunki bankowe,
- filie firmy,
- ustawienia faktur,
- serie numeracji,
- szablony.
- Uzupełnij dane swojej firmy.
Prawidłowe działanie CRM
Aby prawidłowo zarządzać relacjami z klientem oraz kontrolować działania swojej firmy, skonfiguruj CRM. Pozwoli to:
- edytować bazę towarów, usług i kontrahentów,
- kontrolować zadania z kalendarza,
- zarządzać projektami,
- kontrolować finanse firmy dzięki raportom.
Uzupełnienie danych na Twoim koncie umożliwi też prawidłową wysyłkę JPK oraz przelewu do ZUS.
Pamiętaj, że w Biurze Rachunkowym ifirma.pl Twoje obowiązki ograniczają się jedynie do terminowego dostarczania dokumentów.