Blog

platformy do e-mail marketingu 5 najlepszych platform do e-mail marketingu. Jaką wybrać?
Chcesz skutecznie docierać do klientów i zwiększać sprzedaż? E-mail marketing to jedno z najlepszych narzędzi, które Ci w tym pomoże. W tym artykule poznasz najlepsze platformy do e-mail marketingu, dzięki którym stworzysz efektywną kampanię e-mail marketingową i osiągniesz świetne wyniki.
|
Sales Center Allegro Sales Center Allegro – czym jest centrum Allegro i jakie daje możliwości?
Sprawne zarządzanie sprzedażą to klucz do sukcesu na marketplace, zwłaszcza jeśli sprzedajesz na kilku kontach. Jakie możliwości daje Sales Center Allegro i komu najbardziej się przydaje?
|
ifirma.pl - blog Księgowanie e-faktur w ifirma.pl
System ifirma.pl umożliwia automatyczne księgowanie e-faktur. Oznacza to, że dokumenty, które otrzymujesz od obsługiwanych przez nas wystawców, możesz łatwo zaksięgować w systemie. Sprawdź, jak to zrobić.
|
Influencer marketing Influencer marketing w 2025 roku
Influencer marketing cieszy się rosnącym zainteresowaniem reklamodawców. Pozwala on na pozyskanie uwagi odbiorców i zdobycie ich zaufania, wzmacniając długotrwałą relację.
|
wolny zawód a mały ZUS plus Wolny zawód a mały ZUS plus
Zastanawiasz się, czy wykonując wolny zawód, może skorzystać z małego ZUS plus? W dzisiejszym artykule pochylimy się nad tym tematem.
|
składka chorobowa Jak się zarejestrować do składki chorobowej
Prowadzisz działalność gospodarczą i dokonałeś zgłoszenia do składki chorobowej? Sprawdź, czy zmiana planu opłacania składek będzie miała wpływ na składkę chorobową.
|
Reklamacja towaru pomiędzy przedsiębiorcami Reklamacja towaru w przypadku sprzedaży pomiędzy przedsiębiorcami
Reklamacja towaru pomiędzy przedsiębiorcami różni się od klasycznej reklamacji konsumenckiej, ponieważ relacje te podlegają przede wszystkim przepisom Kodeksu cywilnego oraz zapisom umowy sprzedaży zawartej między stronami.
|
relacje z klientami w małym biznesie Jak budować relacje z klientami w małym biznesie i zdobywać ich lojalność?
Małe firmy nie zawsze mogą konkurować ceną, ale mają coś, czego duże marki często nie są w stanie zaoferować – bliskie relacje z klientami. To właśnie one sprawiają, że klienci wracają i polecają firmę innym. Jak budować trwałe więzi oparte na zaufaniu i autentyczności? Poznaj sprawdzone sposoby, które pomogą Ci wzmocnić relacje i zwiększyć lojalność klientów.
|
Skarga do UOKiK Skarga do UOKiK – jak przedsiębiorca może zgłosić naruszenie prawa konkurencji?
Zgłoszenie naruszenia konkurencji do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów jest bardzo pomocnym narzędziem pozwalającym na skuteczne przeciwdziałanie praktykom antykonkurencyjnym na rynku. Jeśli przedsiębiorca zauważy, że inne podmioty gospodarcze podejmują działania naruszające prawo konkurencji, to ma prawo zgłosić takie naruszenie do UOKiK.
|
faktura uproszczona Faktura uproszczona – czym jest i do jakiej kwoty można ją wystawić?
Faktura uproszczona to rozwiązanie w systemie podatkowym, które ma na celu uproszczenie procesu wystawiania dokumentów w przypadku transakcji o niższej wartości. Jest to faktura VAT o nieco ograniczonej treści, pod warunkiem że kwota należności ogółem nie przekracza 450 zł albo 100 euro. Przyjrzyjmy się zasadom wystawiania faktur uproszczonych i ich elementom.
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003