Wpisy oznaczone jako: marketing

platformy do e-mail marketingu 5 najlepszych platform do e-mail marketingu. Jaką wybrać?
Chcesz skutecznie docierać do klientów i zwiększać sprzedaż? E-mail marketing to jedno z najlepszych narzędzi, które Ci w tym pomoże. W tym artykule poznasz najlepsze platformy do e-mail marketingu, dzięki którym stworzysz efektywną kampanię e-mail marketingową i osiągniesz świetne wyniki.
|
social media w biznesie - threads czy X co wybrać? Threads vs. Twitter (X) — plusy i minusy. Z której platformy skorzystać w 2024?
Threads czy Twitter (X)? Przyglądamy się profilom działalności platform oraz omawiamy plusy i minusy każdej z nich.
|
visual content Visual Content jako skuteczny marketing internetowy
Podejrzewamy, że każdy spotkał się z określeniem, że „to nie szata zdobi człowieka” – oczywiście najważniejsze jest to co mamy w środku, czy jesteśmy interesujący, czy posiadamy rozum, ale i serce.
|
kampania pr a plan pr PR: czym różni się kampania od planu?
W nomenklaturze public relations można znaleźć wiele podobnych pojęć, takich jak kampanie, plany, strategie czy działania PRowymi. Mimo, iż granica pomiędzy tymi sformułowaniami jest cienka, to można wyróżnić części odseparowane od siebie. Jakie?
|
najlepsze kampanie prowe Najlepsze kampanie PRowe w 2021 roku
2021 to rok wyjątkowy pod wieloma względami. Niekorzystna sytuacja pandemiczna przeorientowała wiele sposobów prowadzania biznesów. Firmy zostały zmuszone do szukania dodatkowych źródeł finansowania, często już podupadających biznesów. Nie zatrzymało to jednak tendencji do ulepszania i inwestowania w skuteczne i rozbudowane kampanie PRowe. Bez stawiania na innowacje w zakresie nowoczesnych kanałów komunikacji, będących nieodzownym elementem budowania pozytywnych relacji z klientem, nie sposób zaistnieć na szerszą skalę. Przedstawiamy najlepsze kampanie PRowe w 2021 roku, które zaskoczyły nas pomysłem i zostały bardzo dobrze odebrane przez opinię publiczną.
|
public relations a marketing Public relations i marketing – czym się różnią?
Pojęcia „PR” oraz „marketing”, choć słusznie kojarzone ze sferą zarządzania biznesem, często używane są w niewłaściwych kontekstach i znaczeniach. Nieświadome posługiwanie się tym nazewnictwem może doprowadzić zaś do sytuacji, że w pewnym momencie trudno o skuteczną wymianę informacji, która, jak wiadomo, stanowi bazę dla działalności wszelkich przedsiębiorstw. Czym zatem jest marketing, a czym PR? Jakie są ich składowe? Na czym polega różnica między tymi pojęciami. Odpowiedzi na te pytania dostarcza niniejszy artykuł.
|
usługi wydawnicze GTU Czy usługi wydawnicze powinny posiadać oznaczenie GTU?
Świadczysz usługi wydawnicze? Sprawdź, czy należy je oznaczać kodami GTU.
|
storyboard Storyboard – czym jest i jak wykorzystać go w produkcji video?
Tworzysz filmy video? W takim razie na pewno wiesz, jak czasochłonne jest to zajęcie. Wymyślenie scenariusza, zadbanie o mnóstwo detali w trakcie nagrań, a potem jeszcze edycja – to wszystko wymaga dobrej organizacji i skupienia.
|
marketing dla małej firmy Małe firmy inwestują w reklamę online i marketing szeptany
Ponad 60 proc. małych firm inwestuje w reklamę internetową, ale wiele z nich przyznaje, że ich wiedza na temat narzędzi umożliwiających budowanie marki w sieci jest niewystarczająca. Dowiedz się więcej o reklamach online i o tym, jak je stosować.
|
jak reklamować portfolio freelancera Jak wypromować portfolio freelancera?
Nie tylko wielkie korporacje mogą promować swoje usługi w Internecie i zdobywać w ten sposób klientów. Może to robić każdy z nas, często nawet bez jakiegokolwiek budżetu. Ponieważ jednak próg wejścia jest bardzo niski, konkurencja jest ogromna. W Internecie można spotkać setki projektantów, grafików, copywriterów czy webdesignerów posiadających piękne, profesjonalne portfolia. Jak przebić się przez ten tłum i dotrzeć do klienta ze swoim?
|

Mobilnie czy
stacjonarnie?

Korzystaj jak chcesz!

Zleć księgowość

Pobierz darmową aplikację mobilną

aplikacja mobilna ifirma

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003