Moduł pozwalający na stworzenie oferty dostępny jest w zakładce „CRM” > „Oferty”. Jest on dostępny tylko w wersji płatnej IFI.
- Dodawanie nowej oferty
Wybierz zakładkę „CRM” > „Oferty” > „+Nowa oferta”.

Oferty w IFI
- Wybierz ustawienia strony
Określ poszczególne ustawienia dla oferty, np. szablon. Wszystkie wprowadzone zmiany możesz sprawdzić za pomocą opcji „podgląd”.

Podgląd oferty
- Wprowadź ustawienia dla strony tytułowej
- Uzupełnij dane o firmie
- Dodaj stronę końcową
Dodaj logo, okres obowiązywania oferty, tytuł dokumentu, dane kontrahenta, dla którego jest przeznaczona oraz osoby, do których oferta jest kierowana. Określ dane, które mają być widoczne w stopce na stronie tytułowej.
Dodaj informację o oferowanych produktach (również zdjęcia produktów), ich cenach, harmonogramie prac czy dostaw w ramach oferty i innych warunkach oferty.
Pojawią się na niej, obok wprowadzonego przez użytkownika tekstu, dane adresowe przedsiębiorcy oraz dane kontaktowe (telefon, fax i adres e-mail).
Co jeszcze możesz zrobić z ofertą?
Każdy etap tworzenia oferty możesz podejrzeć używając opcji „podgląd oferty”.
Nowa oferta widoczna jest na liście ofert wraz z nazwą, jej adresatem i okresem obowiązywania.
Stworzoną ofertę możesz skopiować na nową, wydrukować, usunąć, a także wystawić do niej fakturę. Wybierając „wystawienie faktury” IFI przeniesie Cię formularza faktury krajowej. Jeśli w ofercie dodane są informacje o kontrahencie, cenie oferowanych produktów w cenniku, to takie dane pojawią się na fakturze automatycznie. Oczywiście możesz je edytować.
Wszystkie powyższe opcje dostępne są w kolumnie „Akcja”.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Podziel się z innymi: