Strata rozliczana w trakcie roku – czy należy ją wpisywać w zeznaniu rocznym?

Zgodnie z przepisami ustawy o PIT, podatnicy – po spełnieniu określonych warunków – mogą od dochodu za dany rok odliczyć stratę z lat ubiegłych. Co ważne, przedsiębiorca może dokonać takiego odliczenia zarówno na koniec roku, składając zeznanie, jak i w trakcie jego trwania, już na etapie ustalania zaliczek wpłacanych do US. Przy drugiej opcji pojawia się pytanie – czy tak rozliczaną stratę należy wpisać w zeznanie roczne?

Kontakt

pon.-pt.: 9:00 - 20:00

e-mail: bok@ifirma.pl

telefon: 801 006 008

telefon: 71 769 55 15

BR ifirma.pl: 71 769 55 81

profil FB: facebook

profil G+: google+


Nie odnalazłaś/eś informacji?

Nasze certyfikaty

certyfikat GPW ifirma - partner NASK ifirma - partner GOOGLE